Ellos.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Muhmi

Nina1988 skriver:

For Guds skyld... Lad være...

Fik på et tidspunkt noget der inde fra (dog ikke på afbetaling) det er bras... Var så skuffet da tøjet kom frem, totalt uden form og virker billigt...

Har sjældent gået med tøjet

Synes nu deres tøj virker dejligt... Der har ikke været nogle problemer med det jeg har købt derinde igennem før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

bagger26

Laulund87 skriver:

Okay jeg har ikke selv et lån der, men min veninde har og hun siger hun ikke betaler renter Hun snakkede om at der kun kommer renter på hvis man misligeholder betalingen.

Ikke i følge deres oplysninger på hjemmesiden, så betaler man næsten 2% i renter hver måned, har nemlig selv kigget på det, men droppede det igen pga af renterne.

https://www.hm.com/dk/customer-service/payments (Link dertil hvis det har interesse, tryk på linket under konto. hehe)

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

bagger26 skriver:

Ikke i følge deres oplysninger på hjemmesiden, så betaler man næsten 2% i renter hver måned, har nemlig selv kigget på det, men droppede det igen pga af renterne.

https://www.hm.com/dk/customer-service/payments (Link dertil hvis det har interesse, tryk på linket under konto. hehe)

Ja jeg har lige været inde og kigge

Hmm så har jeg nok misforstået hende, eller så har hun misforstået noget

Anmeld

27. september 2012

bagger26

Laulund87 skriver:

Ja jeg har lige været inde og kigge

Hmm så har jeg nok misforstået hende, eller så har hun misforstået noget

Muligvis, ville bare lige sige det, så man viste det.. Har nemlig også en veninde der tog et lån og troede det var rentefrit, det var det så ikke..

Anmeld

27. september 2012

Laulund87

bagger26 skriver:

Muligvis, ville bare lige sige det, så man viste det.. Har nemlig også en veninde der tog et lån og troede det var rentefrit, det var det så ikke..

Det er også helt fint

Anmeld

27. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
morethanperfect skriver:

Altså vi har taget et lån før , men det er virkelig mange mdr. og afbetale for noget tøj
Det er 3 år  

Jeg synes også, det er afsindigt længe - der skal købes julegaver to-tre gange mere, før det er ude af verden 

Anmeld

27. september 2012

morethanperfect

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes også, det er afsindigt længe - der skal købes julegaver to-tre gange mere, før det er ude af verden 

Ja det ret vildt at tænke på 

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Jeg har valgt at jeg ringer til dem i morgen og lige hører dem ad derinde om hvordan og hvorledes, vil nemlig så nødig sidde fast i en fælde...

Anmeld

28. september 2012

prettybutterfly

Jeg ville IKKE gøre det! HADER at skylde penge, ville ALDRIG købe tøj på afbetaling. Også surt at betale det af over 3 år, til den tid kan drengene ikke engang bruge tøjet mere - det virker bare surt at betale til noget man ik engang bruger mere. Jeg håber for din egen skyld du finder på en anden løsning så du ikke behøver det afbetaling!

Anmeld

28. september 2012

prettybutterfly

Muhmi skriver:

Jeg har valgt at jeg ringer til dem i morgen og lige hører dem ad derinde om hvordan og hvorledes, vil nemlig så nødig sidde fast i en fælde...

Pas på med det! De er jo sælgere, og vil gøre HVAD SOM HELST for at sælge! Stol ikke på alt de siger! Og husk at læse det med småt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.