Impulskøb - iiiiiiiiiiih altså :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

LMX

Nessie skriver:

Vi havde værelset og tøj klar i god tid, inden jeg fødte

Jeg gik stille og roligt i gang med at gøre klar, da jeg følte mig nogenlunde sikker på at han blev derinde, og det var ret godt at være i god tid, havde ikke en ret nem graviditet, og kunne ikke ret meget de sidste par måneder.

Og så er det da bare super hyggeligt at gå og gøre det hele klar, og købe småting her og der

Tillykke med både baby og det gode køb

Tusind tak

Jeg har omvendt dig haft en hård graviditet indtil for ca 4 uger siden. Vi vidste faktisk ikke om vi var købt eller solgt og om hun overhovedet blev til noget.

Så nu hvor alt ser så fint ud så er lysten til at købe kommet frem i stor stil. Det nyder jeg virkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Snehund

Ved ikke om det tæller - men jeg har købt en cd med børnesange fra min egen barndom på nettet. Altså hvis jeg skal være ærlig, så ville jeg da alllldrig købe den, hvis ikke jeg var gravid

Men tør ikke helt at gå amok - endnu.

Har dog på fornemmelsen, at ellers så sparsommelige jeg, bliver lidt af en shopzilla, når først jeg er længere henne

Anmeld

27. september 2012

LMX

Snehund skriver:

Ved ikke om det tæller - men jeg har købt en cd med børnesange fra min egen barndom på nettet. Altså hvis jeg skal være ærlig, så ville jeg da alllldrig købe den, hvis ikke jeg var gravid

Men tør ikke helt at gå amok - endnu.

Har dog på fornemmelsen, at ellers så sparsommelige jeg, bliver lidt af en shopzilla, når først jeg er længere henne

Forstår godt at du vælger ikke at så shopamok allerede nu. Jeg ventede med at gå totalt fra forstanden til jeg var over 20+

Anmeld

27. september 2012

Nessie

LMX skriver:

Tusind tak

Jeg har omvendt dig haft en hård graviditet indtil for ca 4 uger siden. Vi vidste faktisk ikke om vi var købt eller solgt og om hun overhovedet blev til noget.

Så nu hvor alt ser så fint ud så er lysten til at købe kommet frem i stor stil. Det nyder jeg virkelig

Det forstår jeg godt

Jeg aborterede i 12. uge første gang, så jeg skulle lige godt over de 12 uger før jeg turde købe noget som helst, men så blev det hele også købt, stod et værelse helt klar til ham da vi kom hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.