Impulskøb - iiiiiiiiiiih altså :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2012

LMX

Kæresten og jeg skulle i Babysam og købe den der tremmeseng som er på tilbud weekenden over.

Og hvad kommer vi til at købe? JA! en Rikke Mai barnevogn som tilfældigvis var på køtilbud. Og vi var der endda først 1½ time efter åbningstid.

Så nu håber vi bare at det er en god vogn vi har købt.

Vi er kun lidt over ½vejs i graviditeten og allerede nu har vi købt alt hvad vi skal bruge. Mangler kun lidt småting

Andre der heller ikke kunne vente med at købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

FrkRaarup

LMX skriver:

Kæresten og jeg skulle i Babysam og købe den der tremmeseng som er på tilbud weekenden over.

Og hvad kommer vi til at købe? JA! en Rikke Mai barnevogn som tilfældigvis var på køtilbud. Og vi var der endda først 1½ time efter åbningstid.

Vi er kun lidt over ½vejs i graviditeten og allerede nu har vi købt alt hvad vi skal bruge. Mangler kun lidt småting

Jamen det er da super dejligt

Jeg er 16+3 og har købt: barnevogn, seng, puslebord og autostol

Mangler en del endnu, men de store ting er købt

Anmeld

27. september 2012

Miss BananaHammock

LMX skriver:

Købte barnevognen da jeg var i uge 15 så kender det godt Nu går jeg bare og venter på at vi kan hente den hjem til mor, så vi kan få vasket dyne/sengetøj osv. der var med i pakken. Må ikke få den hjem til os for manden, han synes det er fint den står hos min mor

Har arvet puslebord, seng og nogle andre ting - men ellers mangler vi at købe meget. Vi er først i gang med at bygge om så der er plads til den bette.

MEN hver gang jeg er i babysam eller ønskebørn, kommer jeg hjem med en lille ting. Var også afsted idag. Købte en sut!

Tror absolut ikke vi er de eneste der er godt i gang med shopping i god tid!

Anmeld

27. september 2012

LMX

FrkRaarup skriver:

Jamen det er da super dejligt

Jeg er 16+3 og har købt: barnevogn, seng, puslebord og autostol

Mangler en del endnu, men de store ting er købt

Haha.. Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke kan vente. Men havde seriøst ikke forventet at komme hjem med en vogn. Især fordi jeg havde en helt anden i tankerne.

Det er min far som giver vognen så det var jo positivt for ham at den nu kostede 1999kr+1199 for helsemadraspakke, fremfor 4500 for vognen alene.

Anmeld

27. september 2012

LMX

Miss BananaHammock skriver:

Købte barnevognen da jeg var i uge 15 så kender det godt Nu går jeg bare og venter på at vi kan hente den hjem til mor, så vi kan få vasket dyne/sengetøj osv. der var med i pakken. Må ikke få den hjem til os for manden, han synes det er fint den står hos min mor

Har arvet puslebord, seng og nogle andre ting - men ellers mangler vi at købe meget. Vi er først i gang med at bygge om så der er plads til den bette.

MEN hver gang jeg er i babysam eller ønskebørn, kommer jeg hjem med en lille ting. Var også afsted idag. Købte en sut!

Tror absolut ikke vi er de eneste der er godt i gang med shopping i god tid!

Vi har smidt vognen af nede hos mine forældre. Ville heller ikke ha den hjem. Selvom vi har mere end 3 gange så meget plads som dem

Armen altså.. Det er da også SÅ hyggeligt at gå og småkøbe ting og sager

Anmeld

27. september 2012

Miss BananaHammock

LMX skriver:

Vi har smidt vognen af nede hos mine forældre. Ville heller ikke ha den hjem. Selvom vi har mere end 3 gange så meget plads som dem

Armen altså.. Det er da også SÅ hyggeligt at gå og småkøbe ting og sager

Jeg ELSKER bare at ose og forestille mig at putte den bette i de små søde body'er osv. Men det er også gået op for mig hvor meget dyre tingene ofte er i babysam/ønskebørn, end hvis man er ligeglad med mærket og købet H&M/Bilka osv. Så tror vores bliver et blandingsbarn af mærker og ikkemærker

Anmeld

27. september 2012

LMX

Jeg ELSKER bare at ose og forestille mig at putte den bette i de små søde body'er osv. Men det er også gået op for mig hvor meget dyre tingene ofte er i babysam/ønskebørn, end hvis man er ligeglad med mærket og købet H&M/Bilka osv. Så tror vores bliver et blandingsbarn af mærker og ikkemærker

Jeg køber slet ikke mærketøj. Det er jeg simpelthen FOR nærig til

Det kommer når de bliver ældre. (Har en søn på 14 og en datter på 11)

Vi har med kyshånd modtaget alt det brugte vi kunne. Eneste vi har købt fra nyt er tremmeseng og barnevogn (Bedsteforældrene betaler)
Og så har vi selv købt enkelte småting.

Anmeld

27. september 2012

Miss BananaHammock

LMX skriver:

Jeg køber slet ikke mærketøj. Det er jeg simpelthen FOR nærig til

Det kommer når de bliver ældre. (Har en søn på 14 og en datter på 11)

Vi har med kyshånd modtaget alt det brugte vi kunne. Eneste vi har købt fra nyt er tremmeseng og barnevogn (Bedsteforældrene betaler)
Og så har vi selv købt enkelte småting.

Jeg har modtaget rigtig meget tøj, så tror også kun at vi må ud og købe supplerings ting også da det er den første så kommer vi nok også til at købe lidt ekstra

I starten ville jeg gerne have det var nyt, men synes jeg er mere og mere åben overfor brugt. Især brugt fra folk vi kender.

Anmeld

27. september 2012

LMX

Jeg har modtaget rigtig meget tøj, så tror også kun at vi må ud og købe supplerings ting også da det er den første så kommer vi nok også til at købe lidt ekstra

I starten ville jeg gerne have det var nyt, men synes jeg er mere og mere åben overfor brugt. Især brugt fra folk vi kender.

Jeg havde det på samme måde da jeg ventede nr 1 og 2.. Ville så gerne ha alt fra nyt.

Den her gang er jeg ligeglad. Dog er der enkelte ting jeg stadig kun vil ha fra nyt.

Må være alderen og fornuften der spiller ind den her gang

Anmeld

27. september 2012

Nessie

Vi havde værelset og tøj klar i god tid, inden jeg fødte

Jeg gik stille og roligt i gang med at gøre klar, da jeg følte mig nogenlunde sikker på at han blev derinde, og det var ret godt at være i god tid, havde ikke en ret nem graviditet, og kunne ikke ret meget de sidste par måneder.

Og så er det da bare super hyggeligt at gå og gøre det hele klar, og købe småting her og der

Tillykke med både baby og det gode køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.