Snehund skriver:
Dejligt, at du er glad for at det gik stærkt
!Jeg ventede i et godt stykke tid før jeg var klar til at springe ud i det igen - trods min relativt høje alder - jeg var helt traumatiseret - måske også fordi det var så langtrukkent og de aldrig fandt ud af hvor, hvad og hvordan. Så jeg har været meget nervøs for om jeg fejlede noget eller lign. Men lige nu ser det lovende ud 

Selvom det var en barsk omgang for dig, var det måske alligevel godt, at de fjernede den ene æggeleder, hvis den ikke var helt rask?! Hvis den anden har det godt - så er du jo fri for at bekymre dig alt for meget om det skulle ske igen. Håber også meget for dig, at den lille spire, har sat sig godt og grundigt i livmoderen
Synes det er stærkt at I prøver allerede igen - det kræver mod efter den oplevelse.
Ja, venter utålmodigt på NF

Håber hun havde ret, hende der sagde det så godt ud. Det var dog meget tidligt ifht at vurdere NF - uge 10 (troede jeg kun var i 9 + 4), men hun mente altså 10. Derfor håber jeg også at de indkalder mig snart, så det ikke blir for sent.
Men, men tålmodighed og så få bekymringer, som muligt - det er vist KUNSTEN når man først har set de to streger 

Det var også en meget barsk omgang! Især fordi det skete så hurtigt. Jeg tog til lægen om morgenen fordi jeg havde voldsomme smerter og havde pletblødt stort set lige siden jeg testede positiv - havde også en lille uge, hvor jeg blødte meget. Blev ved lægen sendt direkte på sygehuset til skanning, hvor de opdagede det, og så blev jeg indlagt og opereret 4 timer senere. Så det var meget voldsomt.
Men vi var begge enige om, at vi ønskede det mere end noget andet. Og derfor kunne vi slet ikke klare tanken om at skulle udskyde det.
Ja, de blev nødt til at fjerne æggelederen, da fosteret havde udviklet sig, så det var meget tæt på at den var bristet, og det kunne have været meget farligt. De kunne ikke redde den på nogen måde. Så er glad for den kom ud
Åh det bliver godt nok spændende

glæder mig til at høre om, hvordan det går!