Hvorfor er testen meget tydelige om formiddagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Snehund

Karla skriver:

Tusind tak
Jeg har nemlig også haft en GUL her i juni måned, så har derfor trang til at teste hele tiden dengang var mine teste meget svage i 14 dage, og dem jeg har taget om formiddagen de to sidste dage har været meget mere positive en dengang, og der er en tydelig forandring fra den igår til den i dag, så håber på det er positivt

Uh, jeg håber den er der denne gang!

Blev du opereret sidst, altså fandt de ud af hvor graviditeten sad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Karla

Snehund skriver:

Uh, jeg håber den er der denne gang!

Blev du opereret sidst, altså fandt de ud af hvor graviditeten sad?

Tak, håber jeg virkelig også

Ja jeg fik en kikkertoperation, hvor jeg fik fjernet venstre æggeleder, da det var der de troede den sad, og nogler prøver der blev taget, viste, at det var der den havde sat sig fast

Anmeld

27. september 2012

Snehund

Karla skriver:

Tak, håber jeg virkelig også

Ja jeg fik en kikkertoperation, hvor jeg fik fjernet venstre æggeleder, da det var der de troede den sad, og nogler prøver der blev taget, viste, at det var der den havde sat sig fast

OK, det lyder som en grim omgang.

Oplevede selv noget lignende sidste år - men de fandt aldrig ud af, hvor det sad - så det endte med cellegift en proces, der varede ca 3 måneder fra + test til de afsluttede mig. Og så måtte jeg ikke blive gravid i et godt stykke tid derefter.

Derfor har det virkelig været svært for mig at tro på denne gang -  og trods 2 scanninger allerede er i uge 9 eller 10 - og ja mit profilbillede taler for sig selv (billede fra i går) Alligevel har jeg ikke helt fattet det.

Da mine tests begyndte at blive svagere og jeg fik lidt blødning i uge 8, var jeg sikker på at eventyret var slut - men noget tyder på, at det først lige er begyndt Håber det samme for dig!

Tror det er meget normalt at være lidt ekstra obs efter sådan en omgang, du har været igennem. Men pas på det ikke tager overhånd.

Håber du får en sund og problemfri graviditet denne gang

Anmeld

28. september 2012

Karla

Snehund skriver:

OK, det lyder som en grim omgang.

Oplevede selv noget lignende sidste år - men de fandt aldrig ud af, hvor det sad - så det endte med cellegift en proces, der varede ca 3 måneder fra + test til de afsluttede mig. Og så måtte jeg ikke blive gravid i et godt stykke tid derefter.

Derfor har det virkelig været svært for mig at tro på denne gang -  og trods 2 scanninger allerede er i uge 9 eller 10 - og ja mit profilbillede taler for sig selv (billede fra i går) Alligevel har jeg ikke helt fattet det.

Da mine tests begyndte at blive svagere og jeg fik lidt blødning i uge 8, var jeg sikker på at eventyret var slut - men noget tyder på, at det først lige er begyndt Håber det samme for dig!

Tror det er meget normalt at være lidt ekstra obs efter sådan en omgang, du har været igennem. Men pas på det ikke tager overhånd.

Håber du får en sund og problemfri graviditet denne gang

Ja det var ikke en sjov omgang at skulle igennem!

Puha, det lyder bestemt heller ikke sjovt Men dejligt med den lille voksende spir i maven og tillykke med det forresten

Ja, jeg er klart mere obs, men det var også fordi jeg havde nogle ret klare symptomer på at der var noget galt sidst, lægen gad bare ikke tage mig seriøst, så det blev først opdaget i uge 9.

Men jeg tager det stille og roligt, håber på det lykkes denne gang, men det fylder heller ikke alt, ikke før jeg har fået det bekræftet ved en scanning i uge 7-8 stykker

Anmeld

28. september 2012

D-Micka

Min var meget tydligere om aftenen end om morgenen..
Så tror altså den er god nok ;-)

Anmeld

28. september 2012

Karla

D-Micka skriver:

Min var meget tydligere om aftenen end om morgenen..
Så tror altså den er god nok ;-)

Tak for svar
Jeg er også begyndt at tro mere på det

Anmeld

28. september 2012

D-Micka

Karla skriver:

Tak for svar
Jeg er også begyndt at tro mere på det

krydser for at den er der

Anmeld

28. september 2012

Snehund

Karla skriver:

Puha, det lyder bestemt heller ikke sjovt Men dejligt med den lille voksende spir i maven og tillykke med det forresten

Ja, jeg er klart mere obs, men det var også fordi jeg havde nogle ret klare symptomer på at der var noget galt sidst, lægen gad bare ikke tage mig seriøst, så det blev først opdaget i uge 9.

Men jeg tager det stille og roligt, håber på det lykkes denne gang, men det fylder heller ikke alt, ikke før jeg har fået det bekræftet ved en scanning i uge 7-8 stykker

Ih, så spændende!

Jeg var også klar over, at der var noget galt sidst - også inden jeg begyndte at bløde. Blev også sendt hjem for at se det an - men tror det er fordi at kroppen har bedst af, hvis den selv kan klare det, hvis ikke befrugtningen kan blive til en baby.

Har hørt om flere, der er blevet gravide efter at have fået fjernet den ene æggeleder

Håber meget, at I kommer til at se hjerteblink og en lille fin tumlebasse, når du skal scannes.

Fortæl endelig, hvordan det går hen a vejen hvis du har lyst.

Anmeld

28. september 2012

Snehund

Karla skriver:

Ok tak forresten Er begyndt at vente spændt på NF. Vi har besluttet først at fortælle det til familie og venner til efter NF - kan næææsten ikke vente.

Anmeld

28. september 2012

Karla

Snehund skriver:

Ok tak forresten Er begyndt at vente spændt på NF. Vi har besluttet først at fortælle det til familie og venner til efter NF - kan næææsten ikke vente.

Ja, jeg har også hørt om flere, der er blevet gravide med kun én æggeleder, og da jeg blev opereret sagde de også, at der var lige så stor chance for at jeg kunne blive gravid igen Troede bare der måske ville gå lidt længere tid!

Men nu skal jeg lige til lægen i næste uge, og så håber jeg på jeg snart får noget mere at vide mht, skanning Ville være dejligt - der er ikke noget værre end at gå i uvished!

Uh spændende med NF Det bliver dejligt at se den lille spir igen Hvornår skal du til NF? Bliver også dejligt at kunne fortælle familie og venner det. Jeg venter med at fortælle noget til første skanning, tror ikke jeg kan vente længere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.