Snehund skriver:
OK, det lyder som en grim omgang.
Oplevede selv noget lignende sidste år - men de fandt aldrig ud af, hvor det sad - så det endte med cellegift
en proces, der varede ca 3 måneder fra + test til de afsluttede mig. Og så måtte jeg ikke blive gravid i et godt stykke tid derefter.
Derfor har det virkelig været svært for mig at tro på denne gang - og trods 2 scanninger allerede er i uge 9 eller 10 - og ja mit profilbillede taler for sig selv (billede fra i går)
Alligevel har jeg ikke helt fattet det.
Da mine tests begyndte at blive svagere og jeg fik lidt blødning i uge 8, var jeg sikker på at eventyret var slut - men noget tyder på, at det først lige er begyndt 

Håber det samme for dig!
Tror det er meget normalt at være lidt ekstra obs efter sådan en omgang, du har været igennem. Men pas på det ikke tager overhånd.
Håber du får en sund og problemfri graviditet denne gang

Ja det var ikke en sjov omgang at skulle igennem!
Puha, det lyder bestemt heller ikke sjovt

Men dejligt med den lille voksende spir i maven

og tillykke med det forresten

Ja, jeg er klart mere obs, men det var også fordi jeg havde nogle ret klare symptomer på at der var noget galt sidst, lægen gad bare ikke tage mig seriøst, så det blev først opdaget i uge 9.
Men jeg tager det stille og roligt, håber på det lykkes denne gang, men det fylder heller ikke alt, ikke før jeg har fået det bekræftet ved en scanning i uge 7-8 stykker