37+6 og mindre liv.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Princesspigen

Carina:-) skriver:

Du skal hellere blive tjekket en gang for meget frem for en gang for lidt.

Især når der har været lidt blødninger.

Baby kan have problemer,.og det kan kun opdages ved ctg eller skanning.

Så mit råd ville være at du skal kontakt fødegangen .

Better safe than sorry

blødningerne er for 1½ ugen siden og først ville min læge ikke se eller mærke på mig, var så til jm dagen efter hvor hun mærkede på maven, lyttede til hjertet og fortalte mig jeg nok var i begyndende fødsel..

så der var ingen grund til bekymringer.. blødningerne stoppede dagen før jeg var til jm og har ikke været der siden..

så er ikke rigtigti bekymret, tænker bare om baby´s mindre bevægelser er tegn på snarlig fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Carina:-)

Princesspigen skriver:

blødningerne er for 1½ ugen siden og først ville min læge ikke se eller mærke på mig, var så til jm dagen efter hvor hun mærkede på maven, lyttede til hjertet og fortalte mig jeg nok var i begyndende fødsel..

så der var ingen grund til bekymringer.. blødningerne stoppede dagen før jeg var til jm og har ikke været der siden..

så er ikke rigtigti bekymret, tænker bare om baby´s mindre bevægelser er tegn på snarlig fødsel

Det er også ok,du skal gøre som du har det bedst med.

Jeg har bare engang stået på fødegangen med mindre liv,og troede egentligt at alt var ok.Men min baby havde prob. pga moderkagen.

Så er nok lidt farvet af mine egne erfaringer

Anmeld

27. september 2012

Princesspigen

Carina:-) skriver:

Det er også ok,du skal gøre som du har det bedst med.

Jeg har bare engang stået på fødegangen med mindre liv,og troede egentligt at alt var ok.Men min baby havde prob. pga moderkagen.

Så er nok lidt farvet af mine egne erfaringer

det er først nu 37+6 der er lidt mindre liv.. og det var hvad 36+4 der var blødning men masser af liv og fin fin hjerte lyd.. tror ikke jeg skal være bekymret

Anmeld

29. september 2012

natashalarsen

har også haft lidt blødning 36+4 og fik afvide det bare var livmoder halsen der forkorter sig .

Og bliver holdt øje med hver uge da min søns navle snor ikke virker ordenligt. Men her på det sidste 37+3 har han lagt så stille og han står næsten fast så tror vor baby samler energi <3

Anmeld

29. september 2012

Princesspigen

natashalarsen skriver:

har også haft lidt blødning 36+4 og fik afvide det bare var livmoder halsen der forkorter sig .

Og bliver holdt øje med hver uge da min søns navle snor ikke virker ordenligt. Men her på det sidste 37+3 har han lagt så stille og han står næsten fast så tror vor baby samler energi <3

min har tumlet en del rundt igen idag.. så den tog nok bare et par rolige dage  men ja det er nok fordi de smaler energi at de gør det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.