37+6 og mindre liv.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.650 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Princesspigen

jeg er idag 37+6..

som nogle husker fik jeg for lidt over en uge siden afvide jeg måske var ved at gå i begyndende fødsel grundet små blødninger og mens smerter..

baby er i maven endnu..

der har været en masse liv hele tiden trods mens smerter og blødninger.. men nu er den lille begyndt her de sidste 2 dage at være mere rolig og sove mere(tror jeg).. der er stadig liv hver dag..

men tænker kan det være endnu et tegn på baby gør sig klar til at blive født ? ?

desuden er der begyndt ind i mellem (meget sjældent) at komme nogle små jag nede omkring nerver i underlivet og sådan, hvilke de sagde til fødsels forberedelse igår at det kunne være livmoderen og div. der øvede sig på at have veer..

måske der ikke er længe endnu ? ? ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Princesspigen

Princesspigen skriver:

jeg er idag 37+6..

som nogle husker fik jeg for lidt over en uge siden afvide jeg måske var ved at gå i begyndende fødsel grundet små blødninger og mens smerter..

baby er i maven endnu..

der har været en masse liv hele tiden trods mens smerter og blødninger.. men nu er den lille begyndt her de sidste 2 dage at være mere rolig og sove mere(tror jeg).. der er stadig liv hver dag..

men tænker kan det være endnu et tegn på baby gør sig klar til at blive født ? ?

desuden er der begyndt ind i mellem (meget sjældent) at komme nogle små jag nede omkring nerver i underlivet og sådan, hvilke de sagde til fødsels forberedelse igår at det kunne være livmoderen og div. der øvede sig på at have veer..

ingen ?

Anmeld

27. september 2012

Princesspigen

betyder mindre liv at baby gør sig klar til at blive født ?

Anmeld

27. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

jeg er idag 37+6..

baby er i maven endnu..

Mange mener at når baby bliver stille er det fordi den gør sig klar  

Sådan var det også med vores datter da jeg ventede hende,. Men der var hun mindre aktiv i en uge op til og blev mere og mere bekymret .. Men hver gang det blev tjekket fik jeg at vide at hun havde det godt og at hun bare gjorde sig klar

Anmeld

27. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Mange mener at når baby bliver stille er det fordi den gør sig klar  

Sådan var det også med vores datter da jeg ventede hende,. Men der var hun mindre aktiv i en uge op til og blev mere og mere bekymret .. Men hver gang det blev tjekket fik jeg at vide at hun havde det godt og at hun bare gjorde sig klar

jeg mærker den stadig så er ikke voldsom bekymret.. men tænker bare at den måske gør sig klar..  

men er jo første gangs gravid så er ikke sikker på hvad og hvordan osv..  

så tænkte jeg lige ville høre

Anmeld

27. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

jeg mærker den stadig så er ikke voldsom bekymret.. men tænker bare at den måske gør sig klar..  

men er jo første gangs gravid så er ikke sikker på hvad og hvordan osv..  

så tænkte jeg lige ville høre

Man er altid lidt mere vågen på de forskellige ting første gang ..  

Var jeg med vores ihvertfald, men der var bare ikk rigtig noget med hende, hvor imod denne gang er alting nyt ..

Anmeld

27. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Man er altid lidt mere vågen på de forskellige ting første gang ..  

Var jeg med vores ihvertfald, men der var bare ikk rigtig noget med hende, hvor imod denne gang er alting nyt ..

jeg har været lidt bekymret et par gange og været oppe og blive kontrolleret, men uden grund hver gang  

baby har det fint og trykt i min mave plejer de at sige

Anmeld

27. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

jeg har været lidt bekymret et par gange og været oppe og blive kontrolleret, men uden grund hver gang  

baby har det fint og trykt i min mave plejer de at sige

Dejligt at få at vide, og så er det jo altid hyggeligt at høre hjertelyd

Anmeld

27. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Dejligt at få at vide, og så er det jo altid hyggeligt at høre hjertelyd

ja, det var dejligt  

Anmeld

27. september 2012

Carina:-)

Princesspigen skriver:

ja, det var dejligt  

Du skal hellere blive tjekket en gang for meget frem for en gang for lidt.

Især når der har været lidt blødninger.

Baby kan have problemer,.og det kan kun opdages ved ctg eller skanning.

Så mit råd ville være at du skal kontakt fødegangen .

Better safe than sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.