Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AMtrier skriver: Heej Piger! Jeg bliver nødt til at springe ud som GRAVID her !! Jeg skal nemlig til en tidlig scanning kl. 13.00 og jeg er så spændt!!!Min mand Mads og jeg har været i fertilitetsbehandling siden januar, da min mand desværre fik kræft for et år siden. (han er rask nu!! ) Men efter kemoen mente lægerne at det var umuligt at lave børn de næste 2-3 år.Efter 2 mislykkede forsøg i behandlingen valgte vi at holde en lang pause, og VUPTI ! u er jeg altså blevet gravid! helt naturligt, 8 måneder efter endt kemo!! Ja vi kunne ikke være mere lykkelige her hjemme. nu mangler vi bare den scanning og jeg er helt dårlig af spænding ! tak fordi du læste kram AM
Heej Piger! Jeg bliver nødt til at springe ud som GRAVID her !! Jeg skal nemlig til en tidlig scanning kl. 13.00 og jeg er så spændt!!!Min mand Mads og jeg har været i fertilitetsbehandling siden januar, da min mand desværre fik kræft for et år siden. (han er rask nu!! ) Men efter kemoen mente lægerne at det var umuligt at lave børn de næste 2-3 år.Efter 2 mislykkede forsøg i behandlingen valgte vi at holde en lang pause, og VUPTI ! u er jeg altså blevet gravid! helt naturligt, 8 måneder efter endt kemo!! Ja vi kunne ikke være mere lykkelige her hjemme. nu mangler vi bare den scanning og jeg er helt dårlig af spænding ! tak fordi du læste kram AM
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke da et fantastisk mirakel!!!!!!!
Frk-Lotusblomst skriver: Ih, stort tillykke AM...Hvor er det dog dejligt for jer.
Ih, stort tillykke AM...Hvor er det dog dejligt for jer.
AMtrier skriver: TAK søde Rikke !! og selv Tillykke !! hvor er det dog bare fantastisk alt sammen !!!
TAK søde Rikke !! og selv Tillykke !! hvor er det dog bare fantastisk alt sammen !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128