Mirakler KAN ske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

AMtrier

Tusind tak alle sammen ! Det varmer altid med glæde hilsner ! Nu er der heller ikke længe til !
Glæder mig til at opdatere med forhåbentligt gode nyheder !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Miss Church

AMtrier skriver:

Heej Piger!
Jeg bliver nødt til at springe ud som GRAVID her !!

Jeg skal nemlig til en tidlig scanning kl. 13.00 og jeg er så spændt!!!

Min mand Mads og jeg har været i fertilitetsbehandling siden januar, da min mand desværre fik kræft for et år siden. (han er rask nu!! )
Men efter kemoen mente lægerne at det var umuligt at lave børn de næste 2-3 år.
Efter 2 mislykkede forsøg i behandlingen valgte vi at holde en lang pause, og VUPTI ! u er jeg altså blevet gravid! helt naturligt, 8 måneder efter endt kemo!!

Ja vi kunne ikke være mere lykkelige her hjemme. nu mangler vi bare den scanning og jeg er helt dårlig af spænding !

tak fordi du læste

kram AM

Hvor er det bare fantastisk! 

Mange gange tillykke til jer! Håber alt kommer til at gå godt 

Anmeld

28. september 2012

AMtrier

Heeej piger !

Skanningen gik rigtig godt ! Hende der skannede sagde at min livmoder var et pragt eksemplar og det var helt perfekt! Og så var der kun en

Dog kunne vi ikke se hjerte lyd da jeg åbenbart kun er 6+1. Men det gør ikke noget skal bare skannes igen på torsdag

Kram

Anmeld

28. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Stort tillykke, hvor fedt.. Skønt med økobaby og ikke mindst alt held og lykke fremover..
endnu engang stort tillykke

Anmeld

28. september 2012

HeidiØ

SIKKEN et dejligt glædesindlæg! Stort tillykke!

Anmeld

28. september 2012

Ka+Ma=Be

Stort tillykke med ønskebarnet 

Anmeld

28. september 2012

LilleLene

AMtrier skriver:

Heej Piger!
Jeg bliver nødt til at springe ud som GRAVID her !!

Jeg skal nemlig til en tidlig scanning kl. 13.00 og jeg er så spændt!!!

Min mand Mads og jeg har været i fertilitetsbehandling siden januar, da min mand desværre fik kræft for et år siden. (han er rask nu!! )
Men efter kemoen mente lægerne at det var umuligt at lave børn de næste 2-3 år.
Efter 2 mislykkede forsøg i behandlingen valgte vi at holde en lang pause, og VUPTI ! u er jeg altså blevet gravid! helt naturligt, 8 måneder efter endt kemo!!

Ja vi kunne ikke være mere lykkelige her hjemme. nu mangler vi bare den scanning og jeg er helt dårlig af spænding !

tak fordi du læste

kram AM

tillykke

Anmeld

28. september 2012

Miss Kat

Åh hvor dejligt at starte en smuk, solrig fredag med at læse så skøn en solstrålehistorie. 

Tillykke! 

Hov, lagde lige mærke til, at det var i går, du blev scannet. Jeg var også selv til tidlig scanning i går, som også gik godt. Hurra for os begge! 

Anmeld

28. september 2012

Åse

Tillykke

Anmeld

28. september 2012

Ønskebarnet12

Stort tillykke herfra! Håber du nyder din tid som gravid, det er en rutchebanetur, med opture og nedture nyd det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.