Bange for fødslen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Melissa´s Mor

Tusind tak for de gode/søde indlæg..
Har min mor og faderen som skal med til fødslen (selvom vi ikke er sammen så er han der for mig så meget han har overskud til, da det ikk er gået op for ham i nu at han skal være far)
Så er ikke helt alene,,..

Så ikke flere af disse tanker, kun positivt fra nu af,, er jo en grund til smerterne kommer,,  en dejlig lille pige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Betina88

Jeg håber det går godt for dig , når du skal føde ..

Jeg er også selv bange for at føde , men jeg håber det går som det skal .. Jeg venter også mit første barn .. Jeg har min kæreste , mine forældre og hans forældre ved min side .. Så det skal nok gå alt sammen ..

Hilsen herfra ..

Anmeld

11. juni 2009

Kristina V

Hej Melissa's mor...

Jeg havde det på samme måde. og kan mærke at det også vil komme med nummer to, selvom min første fødsel gik fint. Frygter det allerede, og er ikk engang gravid for 2 gang endnu.

Men jeg føde på Kolding sygehus, og der snakkede jeg en del med min jodermoder om det.
Hun fortalte at jo yngre og mere smedig man er, jo lettere er fødslen som oftes os.
Men tror nu det er helt normalt..

Anmeld

11. juni 2009

Bom

Jeg synes du skal købe bogen der hedder: Lykken findes, den er lige udkommet..
Det er en bog hvor forskellige kvinder fortæller deres fødsels oplevelser, den er rigtig spændende...

Knus den ventende..

Anmeld

11. juni 2009

Lone Jakobsen

husk at jordmødre er vant til gravide der frygter for fødslen.
de kender alt til det og er rigtig gode at snakke tingene igennem med.
min første fødsel gik lige efter bogen, men da jeg ved den anden oplevede en meget lang og smertefuld fødsel med 6 forskellige jordmødre. var jeg meget anspændt ved tanken om fødsel nr. 3.
jeg snakkede det grundigt igennem med min jordmoder og fik simpelthen skrevet i min journal at jeg ville ha epidural hvis det blev for slemt.
det gjorde mig tryg, og fødsel nr. 3 gik fantastisk. så selv om jeg er lidt nervøs denne 4. gang.... ja så frygter jeg det ikke, og jeg er lykkelig ved tanken om at min mand er med hele vejen igennem
håber i finder ro ved tanken inden i kommer til fødslen. jeg er sikker på at det gør tingene meget lettere.
Lone med termin liiiige om snart

Anmeld

6. september 2010

ph41

Hej

Jeg tilbyder rådgivning til gravide som er bange for at føde. Jeg har allerede fået en anbefaling - det er mig der har skrevet bogen om fødelssmerten. Så skriv endelig til mig hvis du har brug for min hjælp.

mothernature@live.dk

Anmeld

6. september 2010

SpunkenJo

Tag det roligt.
Alle dine tanker er helt normale.

At føde er en stor oplevelse på alle måder. Det er en spændende dag fyldt med udfordringer på alle nivauer.

Det er en dag du skal glæde dig til.

Du er i trygge kyndige hænder, så løn dig tilbage og nyd turen

knus Jo
- mor til Carl, 17 mdr (født 32+1) havde en super oplevelse ved St føde selvom han kom for tidligt. Det er en vild oplevelse

Anmeld

6. september 2010

klmf

Jeg var RÆDSELSSLAGEN! Kunne slet ikke forlige mig med det størrelsesforhold, blev ved med at se en grape blive presset ud af en colaflaske

Jeg gik til fødselsforberedelse med 8 andre gravide og vores jordemorder - og endte faktisk med at føle, at jeg kan da godt føde!

Og havde den bedste fødsel Fik en epidural fordi bøffen havde lagt sig skævt og lå og bankede på i mange timer, så for at løsne op (og undgå kejsersnit) så fik jeg en epi. Det gik så fint, jeg kunne slappe af og han skruede sig rigtigt gennem bækkenet.

Det gjorde stadig stjerneondt (også at blive syet i 1 time bagefter), så det passede ikke for mig, at man glemmer det med det samme. Men jeg gjorde det! Var faktisk helt stolt af mig selv bagefter, he he Men kunne ikke have gjort det uden min kæreste, for der var et tidspunkt hvor jeg ikke kunne svare for mig selv pga. smerter, så der blev han lige nødt til at sige ja på mine vegne. Så hav en god veninde med, der kender dine ønsker og kan vurdere, hvis dine ønsker bliver lavet om undervejs i fødslen

Du kan også føde og få en god fødsel!

Kan klart anbefale fødselsforberedelse, der fik vi det hele forklaret og kunne stille alle de spørgsmål vi havde og det gav bare ro på og en tro på, at det nok skulle gå godt.

Så god graviditet og rigtig god fødsel!

Anmeld

6. september 2010

Mig med maven

Vi er født til at føde.

Jeg gjorde for 7½ med siden, og kom til at sige samme dag, at jeg ville gøre det igen i morgen.

Sådan har jeg det stadig. Det var ikke sjovt, det gjorde pisse ondt, men alt var væk, alt var glemt, da min baby lå i vores arme!

Jeg SKAL have flere børn!

Du er meget velkommen til at læse min fødselsberetning hvis du vil!

Christina

https://www.baby.dk/debat/45203pi1/foedselsberetninger/min-forsinkede-og-meget-lange-fb-.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.