Jeg var RÆDSELSSLAGEN! Kunne slet ikke forlige mig med det størrelsesforhold, blev ved med at se en grape blive presset ud af en colaflaske

Jeg gik til fødselsforberedelse med 8 andre gravide og vores jordemorder - og endte faktisk med at føle, at jeg kan da godt føde!
 Og havde den bedste fødsel
 Fik en epidural fordi bøffen havde lagt sig skævt og lå og bankede på i mange timer, så for at løsne op (og undgå kejsersnit) så fik jeg en epi. Det gik så fint, jeg kunne slappe af og han skruede sig rigtigt gennem bækkenet.
 Det gjorde stadig stjerneondt (også at blive syet i 1 time bagefter), så det passede ikke for mig, at man glemmer det med det samme. Men jeg gjorde det! Var faktisk helt stolt af mig selv bagefter, he he
 Men kunne ikke have gjort det uden min kæreste, for der var et tidspunkt hvor jeg ikke kunne svare for mig selv pga. smerter, så der blev han lige nødt til at sige ja på mine vegne. Så hav en god veninde med, der kender dine ønsker og kan vurdere, hvis dine ønsker bliver lavet om undervejs i fødslen
 Du kan også føde og få en god fødsel!
 Kan klart anbefale fødselsforberedelse, der fik vi det hele forklaret og kunne stille alle de spørgsmål vi havde og det gav bare ro på og en tro på, at det nok skulle gå godt.
 Så god graviditet og rigtig god fødsel!

Anmeld