Hvor mange har putteproblemer i tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Præcis sådan havde vi det også før alt det her roderi om natten begyndte. Nu er ALT bare lort!

Joiner lige den her so citat på ann-krisinas..

Det gik SÅ godt engang.. Vi lagde hende bare op og BANG! så sov hun...Jesus, hvor var det nemt dengang

Trine - 30 mins inde i puttehelvede nu.. Kryds lige fingre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Loggidut

Jeg har problemer, men kun om dagen!

Tif nægter at sove til middag, nu på anden dag, og måske er det fordi der er weekend, og hun sover længe om morgenen, men for satan jeg savner den der pause midt på dagen!

Jeg håber det kun er noget forbipasserende...så vi næste weekend kan slappe bare lidt af!

andre der har børn som har droppet luren om dagen?

Anmeld

24. maj 2009

Tynen

Loggidut skriver:

Jeg har problemer, men kun om dagen!

Tif nægter at sove til middag, nu på anden dag, og måske er det fordi der er weekend, og hun sover længe om morgenen, men for satan jeg savner den der pause midt på dagen!

Jeg håber det kun er noget forbipasserende...så vi næste weekend kan slappe bare lidt af!

andre der har børn som har droppet luren om dagen?

Hvad er pause midt på dagen??! 

Trine - Nu med barn der skipper den 3-4 gange om ugen..

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

Tynen skriver:

NOOOOOOOOOO..det er ikke endnu de stopper med den lur...vel?

neeeeej, jeg magter det ikke....det gør jeg altså ikke...

Anmeld

24. maj 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Tja lige pt gør hun. Ellers sov hun normalt 2-3 timer til middag. Ja det savner man sgu!!!

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

Ja nu har jeg jo skrevet at vi ikke har problemer, men tror I ikke at knægten gider sove??

Han græder ikke eller noget, jeg kan bare høre at han hopper og pludre, hvilket han har gjort i en lille time nu

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

Nadi skriver:

Ja nu har jeg jo skrevet at vi ikke har problemer, men tror I ikke at knægten gider sove??

Han græder ikke eller noget, jeg kan bare høre at han hopper og pludre, hvilket han har gjort i en lille time nu

lol...man skal aldrig skrive det...og du ved det!

Så kan du satme lær det!

når noget går godt, skal man ikke begynde at være cornflækker omkring det, for det vender lige så hurtigt som vi skriver det ned!

det er sgu i grunden lidt spookey!

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

vi har lidt bøvl.. for første gang.. og det er slet ikke alvorligt!

han går hele dagen hen til trappen og siger, ardur op og dove...men når han så endelig skal så bliver han pisse sur og giver sig til at hyle!
det er moren heldigvis ligeglad med så det gør han ikke så længe

Anmeld

26. maj 2009

Kaufie

Kaufie skriver:

Tjaaaa..... her bliver den som oftest 20.30-21 før William sover - uanset om vi putter ham 19.30 fordi han virker træt.

Men han skriger heldigvis ikke - han leger med alt det han forlanger at få med i seng.... Og så kalder han af og til hvis (når) han "kommer til" at smide det ud mellem tremmerne - eller han vil have en ny bog....

Ligenu vælter det ud kan jeg høre...... Og han råber Haaaalloooouuu

Men så længe han ikke er ked er det ok - man kan jo ikke tvinge ham til at lukke øjnene - eller lægge sig ned....

Bare lidt øv vores vokesn-tid først starter det senere...

Grrrr.....hvorfor hvorfor hvorfor skulle jeg også skrive det???

Nu har ungen hylet op siden kl 19.40 Kaster med alt i sengen - ville have kastet madrassen ud hvis ikke han sad på den....

Så lær det dog...... Hold min kaje når det går godt...

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

Sjovt (NOT) efter jeg læste jeres sidste tråd med at sove, er det gået lidt skævt herhjemme -i må jinxe

Før kunne vi også bare sige natnat og så hørte vi ikk mere Men nu kan vi blive ved i 3-4 stive timer..
Hun stiller sig f.eks. i sengen og ser bumbum og peger på røven. De første aftner tog vi hende jo op for at lugte og så ned på potte (hun plejer at sige til inden), men tror hun har fundet fidusen på hvordan hun så kommer ud af sengen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.