Hvor mange har putteproblemer i tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Tynen

Er bare interesseret i at høre det, eftersom tigerspringsbogen ikke er til hjælp mere..

Igår sov Stella først kl.. Og hold nu fast: 0016..
Hun skriger og skriger når vi putter hende og vil slet ikke høre tale om at ligge ned.
Kl. 23 tog jeg hende simpelthen op.. Det har vi aldrig gjort før, men synes heller ikke hun skal græde sig selv i søvn (Og indrømmet.. Så orkede vi bare ikke at kæmpe længere)
Kl. 2340 tog vi kampen op igen.. Den sluttede heldigvis efter 3 kvarter ca..

Er dælme spændt på hvordan det bliver i aften.. Har lidt fortrudt at jeg tog hende op, for hun lurer sådan noget med det samme ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Nadi

Lidt, men slet slet ikke i så slem grad som du skriver om. Så det ville være til skamme at sige vi havde problemer.

Synes egentlig også det mest er til middag der er problemer med ham, specielt i barnevognen. Men tror det skyldes at han fik et chok for nogle uger siden.

Anmeld

24. maj 2009

Plysbjørnen

ikke mig

Anmeld

24. maj 2009

Mikkelmusen

Vi har!!

Anmeld

24. maj 2009

Tynen

Info: Det har snart stået på i 14 dage.. -Eller siden jeg absolut skulle blære mig i et af Loggis indlæg med at vi da sleeet ikke havde probs..
Hvornår dælen lærer jeg det??!!

Anmeld

24. maj 2009

Astrid P

Vi bøvler også for tiden... Både med putning og med at hun vågner om natten eller meget tidligt om morgenen og er utrøstelig. Jeg troede egentlig det skyldtes de temmelig anderledes og ustabile tilstande herhjemme for tiden, men det kan da godt lyde som om det er en eller anden form for fase som flere af ungerne er i lige pt.

Putningen har ellers kørt perfekt i et års tid nu, men for tiden er der ikke andre metoder end at lægge sig sammen med hende. Så falder hun som regel i søvn på omkring 15-30 minutter og så kan vi liste ud igen. Men hun vågner tit om natten og falder først til ro når hun kommer over i vores seng igen, så lige for tiden praktiserer vi sam-sovning herhjemme!

Jeg tror vi venter til efter flytning med at køre de store sov-selv skyts i stilling. Der kommer til at ske så mange ting at det vist ikke rigtigt nytter noget...

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

Tynen skriver:

Info: Det har snart stået på i 14 dage.. -Eller siden jeg absolut skulle blære mig i et af Loggis indlæg med at vi da sleeet ikke havde probs..
Hvornår dælen lærer jeg det??!!

Jeg vil ikke kalde det problemmer for hun ligger bare og leger deroppe, men siden det er blevet lyst om aftenen (selvom hun har mørklægningsgardiner), så ligger hun længe inden hun sover. De sidste par uger har den været 21.30 før der har været ro.

Anmeld

24. maj 2009

ann-kristina

Tør næsten ikke skrive at her her putter vi ca kl 19 og efter 5-10 min snakken med sig selv i sengen sover hun. Hun vågner stortset aldrig om natten og det kan altid klares med en sut/en tår vand. Til middag bliver hun glad når hun ser barnevognen og griner over hele hovedet. Her sover hun også ret hurtig med sutten og bamsen.

Anmeld

24. maj 2009

Mikkelmusen

ann-kristina skriver:

Tør næsten ikke skrive at her her putter vi ca kl 19 og efter 5-10 min snakken med sig selv i sengen sover hun. Hun vågner stortset aldrig om natten og det kan altid klares med en sut/en tår vand. Til middag bliver hun glad når hun ser barnevognen og griner over hele hovedet. Her sover hun også ret hurtig med sutten og bamsen.

Præcis sådan havde vi det også før alt det her roderi om natten begyndte. Nu er ALT bare lort!

Anmeld

24. maj 2009

Kaufie

Tjaaaa..... her bliver den som oftest 20.30-21 før William sover - uanset om vi putter ham 19.30 fordi han virker træt.

Men han skriger heldigvis ikke - han leger med alt det han forlanger at få med i seng.... Og så kalder han af og til hvis (når) han "kommer til" at smide det ud mellem tremmerne - eller han vil have en ny bog....

Ligenu vælter det ud kan jeg høre...... Og han råber Haaaalloooouuu

Men så længe han ikke er ked er det ok - man kan jo ikke tvinge ham til at lukke øjnene - eller lægge sig ned....

Bare lidt øv vores vokesn-tid først starter det senere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.