For jer som har fået glukosebelastning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvilken uge fik I den ved?

Jeg var til læge i 12 uge og fik lavet min VJ, hun gjorde opmærksom på at på grund af min BMI samt at min morfar havde sukkersyge skulle jeg have denne her glukosebelastning og det blev skrevet ind.

Jeg har endnu ikke været til JM endnu, skal afsted imorgen. Nævner jordemoderen noget om hvordan og hvorldes? Har ingen papirer eller indkaldelse fået? Synes bare der er så mange som har fået det  15-17 uge, eller er det bare mig?

Skal man ikke også have det 2 gange?

Håber nogle kan hjælpe, på forhånd maaaange tak, for er virkelig i vildrede

Jeg fik det lavet 18+0 første gang. og den skulle laves ml. 18+0-21+0.

2. gang skal jeg have lavet det mellem uge 28-30.

Jeg skal selv sørge for at bestille tid..Da det gøres ved egen læge..

Skal du eventuel til på sygehuset?
For så ville jeg da ringe til dem og høre ad.. -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

simone_jacobsen

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg var til læge i 12 uge og fik lavet min VJ, hun gjorde opmærksom på at på grund af min BMI samt at min morfar havde sukkersyge skulle jeg have denne her glukosebelastning og det blev skrevet ind.

Jeg har endnu ikke været til JM endnu, skal afsted imorgen. Nævner jordemoderen noget om hvordan og hvorldes? Har ingen papirer eller indkaldelse fået? Synes bare der er så mange som har fået det  15-17 uge, eller er det bare mig?

Jeg fik lavet glukose i uge 17 eller 18 og skal have lavet den igen i uge 32 (mener jeg at det er). Man får den lavet hos lægen og skal selv ringe og bestille tid!!

Håber det kunne hjælpe?!

Anmeld

26. september 2012

AnnaK89

Jeg fik i uge 28.
Jeg skulle selv bestille en tid hos min læge.

Anmeld

26. september 2012

Deaktiveret profil

BabyWish2012 <3 skriver:

Hej med dig.. Jeg fik en i uge 21, pga for højt bmi.. Jeg fik en tid af min læge til 2. Lægeundersøgelse.. Heldigvis var der intet tegn. 

Jeg har kun fået den en gang, heldigvis! - for det smager af røv!

Anmeld

26. september 2012

Clisolka

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg mener jeg fik den første omkring uge 18-19 - den sidste bestod jeg desværre ikke  Jeg skulle have den 2 gange pga. sukkersyge i familien og min BMI. Jeg er helt sikker på din JM nok skal nævne for dig hvis du skal afsted igen 

Anmeld

26. september 2012

mortilnoahogmelina

GRundet sukkersyge i familien var jeg os. I uge 28.

Anmeld

26. september 2012

_-Kathrine-_

Grundet for højt bmi skal jeg have den foretaget i uge 28... Jeg fik et brev fra Skejby om selv at bestille tid hos dem, har dog valgt at få den lavet hos egen læge, så skal jeg nemlig ikke køre så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.