kønsscanning uge 14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

M&N

FrkRaarup skriver:

Hov

Jeg er altså også overvægtig med ca. 15 kg for meget  Hun kunne se kønnet på 1 minut, ingen tvivl der. 

Tror bare det er en skrøne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

FrkRaarup

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er altså også overvægtig med ca. 15 kg for meget  Hun kunne se kønnet på 1 minut, ingen tvivl der. 

Tror bare det er en skrøne!!

Tror jeg bestemt også.

JM ville ikke lytte lyd da jeg er overvægtig og hun mente hun ikke ville være i stand til at finde den.

Til scanning hørte vi den fineste hjertelyd. Og det var i første forsøg.

Så man skal ikke tro på alt ;D

Anmeld

26. september 2012

smokin

FrkRaarup skriver:

Passer ikke.

Jeg var afsted 15+3 og er buttet..

Se bare hvor tydeligt det er

Det er en anbefaling de kører :-) om det passer er jeg ligeglad med. Better safe than sorry  Og jeg var skam også afsted før uge 16. 

Anmeld

29. september 2012

kiwiol

Jeg blev kønsskannet i uge 14, og det passede Det var meget tydeligt at det var en lille dreng

Anmeld

29. september 2012

Ønskebarnet12

Jeg var inde og få en kønscanning i uge 15+4 og så var jeg nok omkring uge 19-20 da jeg var til md scanning og svaret passede det en lille dreng 

Anmeld

29. september 2012

DitteFisk

Jeg skal kønsscannes på mandag hvor jeg er 15+4 og jeg håber meget vi får kønnet at se  

Anmeld

29. september 2012

Trine89

Gigl skriver:

Jeg skal kønsscannes på mandag hvor jeg er 15+4 og jeg håber meget vi får kønnet at se  

uuuh spændende søde.. det glæder jeg mig til at høre mere om  

Til TS:

Jeg har desværre ikke nogen erfaringer med det selv. men ved der er mange der får det lavet når de er omkring 16-17 uger henne.
Jeg selv ventede til jeg var 25 uger henne ca. fordi jeg ville gemme en scanning til efter md så jeg lige kunne se hende i mellem md og fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.