kønsscanning uge 14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.879 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Anonym trådstarter

hvor mange har gode erfaringer med tidlig kønsscanning som i uge 14+0 eller 15+0? passede svaret med MD scanningen????????????? jeg skal til en tidlig kønsscanning når jeg er 14+0 dvs i næste uge - men ville lige hører hvor mange der har gode erfaringer med de tidlige scanninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

hvor mange har gode erfaringer med tidlig kønsscanning som i uge 14+0 eller 15+0? passede svaret med MD scanningen????????????? jeg skal til en tidlig kønsscanning når jeg er 14+0 dvs i næste uge - men ville lige hører hvor mange der har gode erfaringer med de tidlige scanninger?

Vi var først til vores da jeg var 17+ og der passede svaret.

Var til en scanning igår og der nævnte de faktisk at de lige havde haft en pige inde der havde haft en tidlig kønscanning hvor det ikke passede - men det er jo bare en oplevelse.

Anmeld

26. september 2012

Lotus86

Jeg var til en tidlig kønsscanning der omkring, og der var absolut ingen tvivl om, hvad det var der lå og hyggede sig i maven

Anmeld

26. september 2012

LSM

Anonym skriver:

Jeg var til kønsscanning 15+ og der kunne vi selv se det var en dreng, og ja ud kom også en lille fyr

Anmeld

26. september 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg var til kønsscanning hos scanningsjordemoderen i uge 14-15 stykker. TYDELIGT en dreng. Blev bekræftet ved MD scanning og William er 1 år idag

Anmeld

26. september 2012

smokin

Fik afvide man skal vente til uge 16 hvis man er buttet da det ellers kan være svært at se. :-)

Anmeld

26. september 2012

LilleChelle

Jeg har også været til kønsscanning. Allerede uge 14+2. 
 - Og vi fik det samme at vide til MD scanningen. Jeg har nemlig en dreng i maven, som absolut ikke er bleg for at vise hvad han er  

Anmeld

26. september 2012

M&N

Jeg var afsted 14+3 og skal til MD om en uge, så er spændt på om det stadig er en lille prinsesse

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

Zette skriver:

Fik afvide man skal vente til uge 16 hvis man er buttet da det ellers kan være svært at se. :-)

Passer ikke.

Jeg var afsted 15+3 og er buttet..

Se bare hvor tydeligt det er

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Passer ikke.

Jeg var afsted 15+3 og er buttet..

Se bare hvor tydeligt det er

Hov

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.