jeg bløder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

jeg fik bare af vide jeg ikke måtte løfte tunge ting og anstrenge mig yderligere før jeg var færdig med at bløde og det er 3-4 uger siden nu jo...

okay... så passer det jo sikkert også.. jeg fik jo også kejsersnit, og jeg ved ikke helt hvad reglerne er for når man har født vaginalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Blirnokaldrigfru

Kay skriver:

min datter er 6 uger og jeg er begynt at bløde frisk blod  er det normalt? eller skal jeg  gøre noget ved det?

Hej.. nu har jeg ikke lige læst alle de andre svar, men min datter er 9 uger imorgen, og for 14 dage siden blødte jeg en lille smule frisk blod - hver dag i ca en uge.. aner ikke hvorfor, men bum så var mit barselsflåd ovre.. og har hørt at når ens rigtige menstruation kommer , så bløder man meget og man har ondt.. så mon det er tegn på barselsflåden er på vej væk?

Anmeld

26. september 2012

MortilCilas

Kay skriver:

min datter er 6 uger og jeg er begynt at bløde frisk blod  er det normalt? eller skal jeg  gøre noget ved det?

Min mens kom 14 dage efter jeg var holdt op med at bløde efter fødslen,

Anmeld

26. september 2012

Kay

Frk P. skriver:

Hej.. nu har jeg ikke lige læst alle de andre svar, men min datter er 9 uger imorgen, og for 14 dage siden blødte jeg en lille smule frisk blod - hver dag i ca en uge.. aner ikke hvorfor, men bum så var mit barselsflåd ovre.. og har hørt at når ens rigtige menstruation kommer , så bløder man meget og man har ondt.. så mon det er tegn på barselsflåden er på vej væk?

kunne godt ske.. for det er ik meget blod der er...

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

Du har da fået din første mens sveske. Det er der nogle kvinder der gør så tidligt.

Så ingen grund til bekymring, med mindre det selvfølgelig pludseligt vælter ud og/eller gør ondt i underlivet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Frk P. skriver:

Og det gør nogle så langt fra, så det er noget sludder du har læst.

Den første mens efter fødsel kan sagtens være ganske lidt og ganske kortvarig.
Huisk på hormonniveauet skal først på plads oven på fødslen, så du skal se på din krop som en teenagerkrop..den skal øve sig og finde sin rytme igen.

Iøvrigt kan mens ændre sig efter en graviditet, den kan både blive kortere, længere, mere eller mindre kraftig og mere eller mindre smertefuld.
Så du må se tiden an.
der kan også sagtens gå lang tid før der sker noget igen, det er ikke til at vide.

Anmeld

27. september 2012

bobbles

Kay skriver:

Det lyder altså helt normalt efter fødslen af Laura blødte jeg lidt efter men ikke meget så gik der 5 uger før jeg blødte igen og der var min krop allerede i balance igen med min mens

Anmeld

28. september 2012

HopinWishin

Nu er vores basser jo lige gamle Og jeg blødte i lørdags, men kun den dag.... og var ellers stoppet med at bløde.... jeg tænkte bare det var en slags 'efter-ve'......

Har ik lige læst hele tråden... så ku godt være det også bare var en enkelt dag du blødte?=)

Anmeld

28. september 2012

Kay

HopinWishin skriver:

Nu er vores basser jo lige gamle Og jeg blødte i lørdags, men kun den dag.... og var ellers stoppet med at bløde.... jeg tænkte bare det var en slags 'efter-ve'......

Har ik lige læst hele tråden... så ku godt være det også bare var en enkelt dag du blødte?=)

det var det og ik ret meget...

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

må jeg stadig ik løfte tunge ting? så kan det da godt vore derfor 

Rolig nu..det er kun de f'rste 2-3 uger efter man skal være obs på det med tunge ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.