jeg bløder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Kay

Ravnholt skriver:

Det var ca. der min mens. kom første gang efter. (men det var også der jeg stoppede med og amme, og det har jo også en påvirkning)

men tror ikke du skal være nervøs hvis det ikke gør ondt.

havde slet ik tænkt i de baner  ammer stadig og har pco... havde ik blødt i et halvt år inden jeg blev gravid... så blev ret overrasket her til morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Kay

serinasmor skriver:

hmmm ...

kender kun til pco fra hvad jeg har hørt herindefra ... men så vidt jeg har forstået kan det at have været gravid lave en ændring i din krop der nu gør at du ikke længere har pco (eller i hvert fald reagerer på en anden måde) ... der er flere herindefra der har fået hjælp til at blive gravide med nr 1 for derefter at kunne lave en nr 2 som økobaby og faktisk også som upser

men ja .. tror bare det er din mens

puhhh så skal man jo til at passe på 

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

Kay skriver:

puhhh så skal man jo til at passe på 

jep

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

min datter er 6 uger og jeg er begynt at bløde frisk blod  er det normalt? eller skal jeg  gøre noget ved det?

Ja det er meget normalt (hvis du ikke har ondt i maven) så er det din menstration som er kommet, tror faktisk også min menstration kom realmæssigt igen efter 6 uger

Anmeld

26. september 2012

Kay

Zette skriver:

Jeg fik faste mens efter jeg fødte min datter, fik det rørstrømsk gang efter 2 måneder og har ellers altid haft meget flyvske mens 

ej hvor sjovt  så skal man måske vende sig til at den bare kommer 

Anmeld

26. september 2012

Isabella_mor

Hvis du er i tvivl så syntes keg fu skal høre din læge. Worst case scenario er jo at der hvor din livmoder er vokset sammen ,der hvor moderkagen har siddet fast,  at det er sprunget op og. Det er jo derfor man helst ikke skal Løfte på alt for tunge ting osv. 

Så det er en god ide at forhøre dig hos din læge. 

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

jamen... den er ik kommet af sig selv længe jo... jeg har pco så havde ik lige tænkt den kom allerede 

næ men din krop kan ændre sig RIGTIG meget efter at have født et barn

det har min krop gjort på mange områder

Anmeld

26. september 2012

Kay

MariaKyedDK skriver:

Ja det er meget normalt (hvis du ikke har ondt i maven) så er det din menstration som er kommet, tror faktisk også min menstration kom realmæssigt igen efter 6 uger

har  pco så plejer ikke havde mens.. plejer at styrtbløde hver halve år... så det her blod uden de smerter jeg nirmalt forbinder med blod er ret underligt 

Anmeld

26. september 2012

smokin

Kay skriver:

ej hvor sjovt  så skal man måske vende sig til at den bare kommer 

Man kan da håbe. Det tog os 2 år at få Malou, og 3 måneder at lave lillesøster som jeg venter til februar :-) en ægte solskinshistorie 

Anmeld

26. september 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

Hvis du er i tvivl så syntes keg fu skal høre din læge. Worst case scenario er jo at der hvor din livmoder er vokset sammen ,der hvor moderkagen har siddet fast,  at det er sprunget op og. Det er jo derfor man helst ikke skal Løfte på alt for tunge ting osv. 

Så det er en god ide at forhøre dig hos din læge. 

må jeg stadig ik løfte tunge ting? så kan det da godt vore derfor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.