jeg bløder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.639 visninger
40 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2012

Kay

min datter er 6 uger og jeg er begynt at bløde frisk blod  er det normalt? eller skal jeg  gøre noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Lise

Menstruation?

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

Kay skriver:

min datter er 6 uger og jeg er begynt at bløde frisk blod  er det normalt? eller skal jeg  gøre noget ved det?

jeg tænker altså også bare det er din mens

Anmeld

26. september 2012

Kay

Lise skriver:

Menstruation?

skal den allerede komme nu jeg har pco så er ik vandt til den bare kommer af sig selv 

Anmeld

26. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Det var ca. der min mens. kom første gang efter. (men det var også der jeg stoppede med og amme, og det har jo også en påvirkning)

men tror ikke du skal være nervøs hvis det ikke gør ondt.

Anmeld

26. september 2012

Kay

serinasmor skriver:

jeg tænker altså også bare det er din mens

jamen... den er ik kommet af sig selv længe jo... jeg har pco så havde ik lige tænkt den kom allerede 

Anmeld

26. september 2012

Lise

Jeg aner det ikke. Nogen får jo mens med det samme næsten efter de har født, men jeg ved intet om pco.

Jeg selv fik aldrig mens før jeg startede på p-piller, så altså først ca 8-9 mdr efter fødsel.

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

Kay skriver:

jamen... den er ik kommet af sig selv længe jo... jeg har pco så havde ik lige tænkt den kom allerede 

hmmm ...

kender kun til pco fra hvad jeg har hørt herindefra ... men så vidt jeg har forstået kan det at have været gravid lave en ændring i din krop der nu gør at du ikke længere har pco (eller i hvert fald reagerer på en anden måde) ... der er flere herindefra der har fået hjælp til at blive gravide med nr 1 for derefter at kunne lave en nr 2 som økobaby og faktisk også som upser

men ja .. tror bare det er din mens

Anmeld

26. september 2012

smokin

Jeg fik faste mens efter jeg fødte min datter, fik det rørstrømsk gang efter 2 måneder og har ellers altid haft meget flyvske mens 

Anmeld

26. september 2012

smokin

serinasmor skriver:

hmmm ...

kender kun til pco fra hvad jeg har hørt herindefra ... men så vidt jeg har forstået kan det at have været gravid lave en ændring i din krop der nu gør at du ikke længere har pco (eller i hvert fald reagerer på en anden måde) ... der er flere herindefra der har fået hjælp til at blive gravide med nr 1 for derefter at kunne lave en nr 2 som økobaby og faktisk også som upser

men ja .. tror bare det er din mens

Jeg tror du har ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.