Jag i underlivet / skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Linsi

Frk. Himmelblå skriver:

Angående kvalme og svimmelhed - Føles det lidt influenza-agtigt?

Sådan havde jeg det dagen før, jeg fødte (næste morgen).  - Hvis du også får tynd mave, er jeg ret sikker på, at du er i optakt..

Hvis du kan klare det, så gå en dejlig lang tur og få frisk luft og se, om du kan tømme hovedet for tanker.

- Det er sundt for dig, og det KAN sætte noget i gang.

Og i øvrigt bare hjem i seng bagefter. (Du køber naturligvis nogle gode blade på din tur, - og lige den type snask, du kan klemme ned).

jeg har prøvet at gå en tur idag, og der er bare ikk sket noget videre. Stadig mens smerter, jag, og svimmelhed. Sjovt nok havde jeg vildt dårlig mave i nat, men det gået i sig selv igen idag. Men den kvalme føles lidt influenza agtig - ligesom  en optakt til roskildesyge/underligt i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Merii

Linsi skriver:

ja det kan kun være det når i alle mener det er presset fra baby. Synes bare godt liiige at de kan advare mod de smerter der, så hellere plukveer.. og ja det føles faktisk som en kniv. og når det bare kommer fra en klar himmel hopper jeg nærmest op. Kæresten mener jeg ligner en guldfisk når det sker. Man bliver sku forskrækket når det kommer så pludseligt

Lige præcis  vi var ud at handle igår og tro mig jeg lignet en der fik eletro chok hvergang det kom, og det kom næsten hver 2. minut og ved ikke hvad folk har tænkt hehe.

Anmeld

26. september 2012

Linsi

Frk. Himmelblå skriver:

Tror, det er baby, der trykker på nerver i underlivet.

En plukve eller ve for den sags skyld er ikke et jag, men bygges op. - En stigende smerte, der peaker og aftager igen. En følelse af at det spænder/ en slags krampe, der så forsvinder igen. Og maven er stenhård, når (pluk)veen er stærkest.

Håber, du får slappet godt af på trods. Måske du kan finde en stilling, du har det behageligt i?

Har du købt ammepude endnu? Sådan en er god at sove med mellem benene, mens du ligger på siden..

ja jeg bruger stort set ammepuden heletiden når jeg ligger ned.  den er bare guld værd men du har nok helt sikkert ret ang det er baby der trykker på nerverne. Men blev bare så meget i tvivl om det kunne være plukkeveer, for det er kommet i sammenhæng m dem. Tak for svaret 

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Linsi skriver:

Hej piger

jeg har oplevet de sidste 4 dage (specielt idag) jag nede i skeden. Det er virkelig voldomt, det føles som at få stød. Har det nærmest som det skærer i urinrøret. Jeg har også en del menstruationssmerter, svimmelhed og kvalme. (har ikke haft kvalme siden 5md) jeg har tre dage termin nu, og har stort set ikke sovet i to dage nu. Tænker, om det bare er optakt til fødslen? eller er det virkelig rigtigt man skal have det SÅ elendigt op til?

Går lidt med en frygt for jeg ikke er udhvilet, eller får sovet når showet først kører

jeg har googlet lidt frem og tilbage omkring de jag, og nogle mener at det barnet der trykker på livmoderen, og andre mener det er plukkeveer. Er der ikke nogle derude der kan fortælle mig at det er helt normalt at have de jag konstant, for nu er jeg lidt træt efter de fire dage

Du kan faktisk godt have reddet dig en gang blærebetændelse fordi barnet klemmer på både blære og urinrør, og derfor har svært ved at tømme sig ordentlig ud.
Så jeg vil da lige anbefale at du bliver stixet en gang hos lægen.

Men ellers kan plukveer og trolden i sig selv sagtens forårsage de jag, som du føler.

Hvil dig godt og lad være med at fare rundt her de sidste dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2012

Kamilla-m

Udfra din beskrivelse tænker jeg blærebetændelse.
Havde det på samme måde i slutningen og det var blærebetændelse.

Anmeld

27. september 2012

baby012

Puha, det er så en af de ting jeg ikke ser frem til igen det er helt normalt, jeg sov heller ikke to uger op til fødslen pga de smerter jeg fik a vide st det er babyen som trykker på nogen nerver... 

Anmeld

27. september 2012

modesty

Linsi skriver:

ja det kan kun være det når i alle mener det er presset fra baby. Synes bare godt liiige at de kan advare mod de smerter der, så hellere plukveer.. og ja det føles faktisk som en kniv. og når det bare kommer fra en klar himmel hopper jeg nærmest op. Kæresten mener jeg ligner en guldfisk når det sker. Man bliver sku forskrækket når det kommer så pludseligt

Sådan havde jeg det on/off i de sidste par uger op til graviditeten. Det var babys hoved der trykkede mod nerver dernede. 

Anmeld

27. september 2012

Frk. Himmelblå

Linsi skriver:

jeg har prøvet at gå en tur idag, og der er bare ikk sket noget videre. Stadig mens smerter, jag, og svimmelhed. Sjovt nok havde jeg vildt dårlig mave i nat, men det gået i sig selv igen idag. Men den kvalme føles lidt influenza agtig - ligesom  en optakt til roskildesyge/underligt i maven

Jeg gætter altså på, at din krop er gået i fødselsberedskab. Den gør sig klar.

Men desværre kan man jo ikke vide, hvor længe det varer endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.