Linsi skriver:
Hej piger
jeg har oplevet de sidste 4 dage (specielt idag) jag nede i skeden. Det er virkelig voldomt, det føles som at få stød. Har det nærmest som det skærer i urinrøret. Jeg har også en del menstruationssmerter, svimmelhed og kvalme. (har ikke haft kvalme siden 5md) jeg har tre dage termin nu, og har stort set ikke sovet i to dage nu. Tænker, om det bare er optakt til fødslen? eller er det virkelig rigtigt man skal have det SÅ elendigt op til?
Går lidt med en frygt for jeg ikke er udhvilet, eller får sovet når showet først kører
jeg har googlet lidt frem og tilbage omkring de jag, og nogle mener at det barnet der trykker på livmoderen, og andre mener det er plukkeveer. Er der ikke nogle derude der kan fortælle mig at det er helt normalt at have de jag konstant, for nu er jeg lidt træt efter de fire dage
Du kan faktisk godt have reddet dig en gang blærebetændelse fordi barnet klemmer på både blære og urinrør, og derfor har svært ved at tømme sig ordentlig ud.
Så jeg vil da lige anbefale at du bliver stixet en gang hos lægen.
Men ellers kan plukveer og trolden i sig selv sagtens forårsage de jag, som du føler.
Hvil dig godt og lad være med at fare rundt her de sidste dage.

Kærligst
Sussie
Anmeld