Jag i underlivet / skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.731 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Linsi

Hej piger

jeg har oplevet de sidste 4 dage (specielt idag) jag nede i skeden. Det er virkelig voldomt, det føles som at få stød. Har det nærmest som det skærer i urinrøret. Jeg har også en del menstruationssmerter, svimmelhed og kvalme. (har ikke haft kvalme siden 5md) jeg har tre dage termin nu, og har stort set ikke sovet i to dage nu. Tænker, om det bare er optakt til fødslen? eller er det virkelig rigtigt man skal have det SÅ elendigt op til?

Går lidt med en frygt for jeg ikke er udhvilet, eller får sovet når showet først kører

jeg har googlet lidt frem og tilbage omkring de jag, og nogle mener at det barnet der trykker på livmoderen, og andre mener det er plukkeveer. Er der ikke nogle derude der kan fortælle mig at det er helt normalt at have de jag konstant, for nu er jeg lidt træt efter de fire dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Camillos

Linsi skriver:

Hej piger

jeg har oplevet de sidste 4 dage (specielt idag) jag nede i skeden. Det er virkelig voldomt, det føles som at få stød. Har det nærmest som det skærer i urinrøret. Jeg har også en del menstruationssmerter, svimmelhed og kvalme. (har ikke haft kvalme siden 5md) jeg har tre dage termin nu, og har stort set ikke sovet i to dage nu. Tænker, om det bare er optakt til fødslen? eller er det virkelig rigtigt man skal have det SÅ elendigt op til?

Går lidt med en frygt for jeg ikke er udhvilet, eller får sovet når showet først kører

jeg har googlet lidt frem og tilbage omkring de jag, og nogle mener at det barnet der trykker på livmoderen, og andre mener det er plukkeveer. Er der ikke nogle derude der kan fortælle mig at det er helt normalt at have de jag konstant, for nu er jeg lidt træt efter de fire dage

jeg opper den lige for jeg har det præcis på samme måde og av for den da det gør bare ondt. jeg tror måske det er fordi baby ligger sig langt ned i bækkenet og pladsen er trang

Anmeld

26. september 2012

Merii

Linsi skriver:

Hej piger

Min føles mere som om jeg bliver stukket med en kniv i skeden hvergang og det gør bare så ondt!!Min jordemoder sagde det er hans hoved der indstiller sig og borer ind i bækkenet. Jeg er 35+1 Idag

Anmeld

26. september 2012

Frk. Himmelblå

Linsi skriver:

Hej piger

Tror, det er baby, der trykker på nerver i underlivet.

En plukve eller ve for den sags skyld er ikke et jag, men bygges op. - En stigende smerte, der peaker og aftager igen. En følelse af at det spænder/ en slags krampe, der så forsvinder igen. Og maven er stenhård, når (pluk)veen er stærkest.

Håber, du får slappet godt af på trods. Måske du kan finde en stilling, du har det behageligt i?

Har du købt ammepude endnu? Sådan en er god at sove med mellem benene, mens du ligger på siden..

Anmeld

26. september 2012

Frk. Himmelblå

Angående kvalme og svimmelhed - Føles det lidt influenza-agtigt?

Sådan havde jeg det dagen før, jeg fødte (næste morgen).  - Hvis du også får tynd mave, er jeg ret sikker på, at du er i optakt..

Hvis du kan klare det, så gå en dejlig lang tur og få frisk luft og se, om du kan tømme hovedet for tanker.

- Det er sundt for dig, og det KAN sætte noget i gang.

Og i øvrigt bare hjem i seng bagefter. (Du køber naturligvis nogle gode blade på din tur, - og lige den type snask, du kan klemme ned).

Anmeld

26. september 2012

Linsi

Camillos skriver:

jeg opper den lige for jeg har det præcis på samme måde og av for den da det gør bare ondt. jeg tror måske det er fordi baby ligger sig langt ned i bækkenet og pladsen er trang

ja det kan godt være at det stammer fra bækkenet.. da jeg var til scanning for to uger siden lå hun ellers helt fast dernede, men hun kan vel alligevel presse på  men av av.. 

Anmeld

26. september 2012

morethanperfect

Linsi skriver:

Hej piger

Jeg tror bestemt baby ligger og trykker dernede .. 
Jeg har nærmest ikke kunne gå i dag fordi det bare har gjort så ondt  

Anmeld

26. september 2012

Linsi

Merii skriver:

Min føles mere som om jeg bliver stukket med en kniv i skeden hvergang og det gør bare så ondt!!Min jordemoder sagde det er hans hoved der indstiller sig og borer ind i bækkenet. Jeg er 35+1 Idag

ja det kan kun være det når i alle mener det er presset fra baby. Synes bare godt liiige at de kan advare mod de smerter der, så hellere plukveer.. og ja det føles faktisk som en kniv. og når det bare kommer fra en klar himmel hopper jeg nærmest op. Kæresten mener jeg ligner en guldfisk når det sker. Man bliver sku forskrækket når det kommer så pludseligt

Anmeld

26. september 2012

Linsi

morethanperfect skriver:

Jeg tror bestemt baby ligger og trykker dernede .. 
Jeg har nærmest ikke kunne gå i dag fordi det bare har gjort så ondt  

ja lige netop det samme her igen idag.. uhh pingvin skridt 

Anmeld

26. september 2012

morethanperfect

Linsi skriver:

ja lige netop det samme her igen idag.. uhh pingvin skridt 

Hæhæ ja , man føler virkelig man ser såå dum ud .. Det gør man nok også  

Mon ikke der snart sker noget .. Jeg har termin Søndag og han er mere end velkommen .. Det er ikke rart når det gør så ondt :

for det snart sker noget hos dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.