hvor og hvad skal vi melde ved fødslen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Gå imod kæresten, og gør det du synes du kan klarer

Jeg er "kun" 37+0 på lørdag, men jeg ville altså ikke have noget imod at føde meget meget snart!

jeg går os og laver nogle småting her hjemme, men ikke mere end jeg mener jeg kan klare, har en del problemer med ryggen  og så får jeg en del plukveer og de er jo ikke så rare så fremprovokerer dem jo så lidt så muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Du kan udfylde elektronisk via personregistrering.dk og sender den derefter til dit sogn. Det er dødnemt

jamen der står der skal underskrifter og 2 vidner til og alt muligt for at udfylde den

Anmeld

27. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

jeg går os og laver nogle småting her hjemme, men ikke mere end jeg mener jeg kan klare, har en del problemer med ryggen  og så får jeg en del plukveer og de er jo ikke så rare så fremprovokerer dem jo så lidt så muligt

Det også godt nok

Synes heller ikke det rart at være mega aktiv i længere tid af gangen.. Maven er så tung og besværlig efter hånden

Anmeld

28. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Det også godt nok

Synes heller ikke det rart at være mega aktiv i længere tid af gangen.. Maven er så tung og besværlig efter hånden

der er jo ikke rigtig så meget andet man kan gøre  

Anmeld

30. september 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

jamen der står der skal underskrifter og 2 vidner til og alt muligt for at udfylde den

Har lige fundet Lauras og jeg udfyldte den bare uden vidnerog så skrev Lauras far også under

Anmeld

30. september 2012

Mom2

Princesspigen skriver:

jeg ved ikke om dette er det rette sted for denne tråd, men hvad skal vi meddele og hvor nu når baby bliver født ?

jeg er på kontanthjælp, så jeg ved at hvis jeg oplyder dem om babys ankomst så stiger min kontanthjælp..

jeg ved os at hvis jeg føder før den 1 oktober kan jeg få "børnepenge"(børne ydelse tror jeg det hedder) her i oktober, men hvis det skulle være tilfældet hvor skal jeg så fortælle hvad i forhold til det ?

skal baby registreres nogle steder ?

jeg ved jo at baby skal døbes eller navngives inden den er 6 måneder, men hvad med ind til da ? den skal jo have et cpr nummer og sådan ?

håber i vil hjælpe mig  

Kommunen får automatisk besked om babys ankomst når hospitalet registrere et cpr nummer på bebsen.. du ved det er registreret hvis du får brev om barsel, sender de nemlig først når du er blevet mor..

Angående forældre erklæringen om at dele forældremyndigheden, er det lettest bare at henvende jer på den lokale sognegård så skal I nemlig ikke have vidner til at underskrive den..

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Har lige fundet Lauras og jeg udfyldte den bare uden vidnerog så skrev Lauras far også under

nå okay, der kan man bare se  hihi

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

Christina9870 skriver:

Kommunen får automatisk besked om babys ankomst når hospitalet registrere et cpr nummer på bebsen.. du ved det er registreret hvis du får brev om barsel, sender de nemlig først når du er blevet mor..

Angående forældre erklæringen om at dele forældremyndigheden, er det lettest bare at henvende jer på den lokale sognegård så skal I nemlig ikke have vidner til at underskrive den..

en sogne gård ? er det kirken eller ? ?

Anmeld

1. oktober 2012

Mom2

Princesspigen skriver:

en sogne gård ? er det kirken eller ? ?

Nej, det er der hvor præsterne har deres kontor. hvor bor du henne?

Anmeld

1. oktober 2012

Princesspigen

Christina9870 skriver:

Nej, det er der hvor præsterne har deres kontor. hvor bor du henne?

lidt uden for jægerspris..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.