Jeg svarer lige som anonym, da jeg ikke ønsker at mit svar kan spores tilbage til mig 
Med mindre din kæreste desideret har gjort noget, som gør at et samarbejde mellem din kæreste og hans x er umuligt - så tvivler jeg på hun får fuld forældermyndighed.
Jeg har lige været hele molevitten igennem med min søns far. Det har været en lang sej kamp, men jeg vandt sagen, og har nu forældermyndigheden over min søn alene. Jeg har levet i voldeligt forhold, med en psykopat. Min advokat og jeg har brugt flere måneder på at bevise at et samarbejde mellem min søns far og jeg er umuligt! Det er bare meget svært at bevise, da det jo altid er påstand mod påstand. Jeg havde heldigvis gemt alt (trusler, ting der beviser hvor utilregnelig han er osv), plus at han har fået nogle domme for diverse kriminalitet. Dommeren mente ikke at der var mulighed for fælles forældermyndighed, da jeg ikke engang tør at være i samme rum som min x- kæreste. Hvordan så nogensinde skulle have et samarbejde?
Den skal altså så langt ud før de bare sådan lige opgiver forældermyndigheden til én. Tror ikke at i skal være nervøse.
Og HVIS hun nu alligevel skulle få den - så har din kæreste jo stadig den samme ret til samvær osv.
Har barnet bobælsadresse hos hende nu?
Anmeld