Forældremyndighed/Bopæl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

baby012

Anonym skriver:

Barnet har været gennem en paragraf 50 undersøgelse hos kommunen da de modtog en underretning fra moderends mands familie om at de ikke kunne finde ud af at tage vare på barnet og at det blev virkelig forsømt /; - Det er en af grundene til at vi er bekymret. Desuden har moderen flyttet en del hvilket har gjort at barnet i 1,5 slet ikke kom i dagpleje som det skulle osv..
Men hun har sikkert gjort nogle andre gode ting.. 

Men jeg kan godt se hvad du mener, hensigten er bestemt også at det skal være hvad der er bedst for barnet! 

Tak for svaret  

Men kom hun godt igennem paragraf 50 undersøgelsen .. ? Hvis ja er det et meget stærkt agoment for at barnet trives. Så lad nu for Guds skyld være med at gå derud, det er så meget han resikere at miste på den bekostning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

baby012

Anonym skriver:

Barnet har været gennem en paragraf 50 undersøgelse hos kommunen da de modtog en underretning fra moderends mands familie om at de ikke kunne finde ud af at tage vare på barnet og at det blev virkelig forsømt /; - Det er en af grundene til at vi er bekymret. Desuden har moderen flyttet en del hvilket har gjort at barnet i 1,5 slet ikke kom i dagpleje som det skulle osv..
Men hun har sikkert gjort nogle andre gode ting.. 

Men jeg kan godt se hvad du mener, hensigten er bestemt også at det skal være hvad der er bedst for barnet! 

Tak for svaret  

Men kom hun godt igennem paragraf 50 undersøgelsen .. ? Hvis ja er det et meget stærkt agoment for at barnet trives. Så lad nu for Guds skyld være med at gå derud, det er så meget han resikere at miste på den bekostning  

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

De besluttede at familien skulle have støtte og at moderen og hendes kæreste skulle have psykolog hjælp .. Umiddelbart holder de stadigvæk øje med dem, samtidig ville de prøve at overbevise dem om at det var det bedste at min kæreste var meget mere med og var meget mere sammen med barnet.. Men det ville moderen naturligvis ikke have. 

Du har ret .. åhh den kamp altså  

Anmeld

28. september 2012

Anonym

Jeg svarer lige som anonym, da jeg ikke ønsker at mit svar kan spores tilbage til mig

Med mindre din kæreste desideret har gjort noget, som gør at et samarbejde mellem din kæreste og hans x er umuligt - så tvivler jeg på hun får fuld forældermyndighed.

Jeg har lige været hele molevitten igennem med min søns far. Det har været en lang sej kamp, men jeg vandt sagen, og har nu forældermyndigheden over min søn alene. Jeg har levet i voldeligt forhold, med en psykopat. Min advokat og jeg har brugt flere måneder på at bevise at et samarbejde mellem min søns far og jeg er umuligt! Det er bare meget svært at bevise, da det jo altid er påstand mod påstand. Jeg havde heldigvis gemt alt (trusler, ting der beviser hvor utilregnelig han er osv), plus at han har fået nogle domme for diverse kriminalitet. Dommeren mente ikke at der var mulighed for fælles forældermyndighed, da jeg ikke engang tør at være i samme rum som min x- kæreste. Hvordan så nogensinde skulle have et samarbejde? 

Den skal altså så langt ud før de bare sådan lige opgiver forældermyndigheden til én. Tror ikke at i skal være nervøse.

Og HVIS hun nu alligevel skulle få den - så har din kæreste jo stadig den samme ret til samvær osv. 

Har barnet bobælsadresse hos hende nu? 

Anmeld

28. september 2012

baby012

Anonym skriver:

De besluttede at familien skulle have støtte og at moderen og hendes kæreste skulle have psykolog hjælp .. Umiddelbart holder de stadigvæk øje med dem, samtidig ville de prøve at overbevise dem om at det var det bedste at min kæreste var meget mere med og var meget mere sammen med barnet.. Men det ville moderen naturligvis ikke have. 

Du har ret .. åhh den kamp altså  

Det er en frygtelig kamp, er selv bange for jeg snart skal i retten om den fulde forældremyndighed over min datter, på de 9 måneder hun har levet, har han kunne finde tid til at se hende fem gange.. Desuden går han mere op i hvad han har ret til, end hvad der er bedst for barnet. 

Men hold jer nu for gudsdkyld på god fod med hende indtil hun får fucked helt op i det.. Hvis hun er så ustabil, så skal hun nok træde ved siden af på et tidspunkt.. Ved det er svært, men prøv at Se så samarbejdsvilling ud som overhoved muligt.. Det kommer til at gavne i en retssag 

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Det er en frygtelig kamp, er selv bange for jeg snart skal i retten om den fulde forældremyndighed over min datter, på de 9 måneder hun har levet, har han kunne finde tid til at se hende fem gange.. Desuden går han mere op i hvad han har ret til, end hvad der er bedst for barnet. 

Men hold jer nu for gudsdkyld på god fod med hende indtil hun får fucked helt op i det.. Hvis hun er så ustabil, så skal hun nok træde ved siden af på et tidspunkt.. Ved det er svært, men prøv at Se så samarbejdsvilling ud som overhoved muligt.. Det kommer til at gavne i en retssag 

Aaaai, det er jeg rigtig ked af at høre Det var godt nok ikke meget, på trods af at hun alligevel er 9 måneder. Jeg kan godt se det er noget lort. Sjovt at han vil kæmpe så meget for hende, når han alligevel ikke kan finde mere tid til hende .. Og uden at være inde i det, ville jeg da mene at hun uanset hvad har bedst af at være hos dig når hun ikke er ældre? 
Håber at det hele løser sig for dig.

Forhåbentlig er det kun et spørgssmål om tid, med indtil videre lader vi hende kører sit spil og så følger vi pænt efter og samler de ting sammen, som vi tror er noget værd, og ja samarbejder på hendes præmisser.

En krammer til dig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.