Finemoar<3 skriver:
Jeg mener at du er stadig "ung" - så der skal nok komme andre jobs 
Havde du været 46, burde du istedet satse på at de sætter pris på din ærlighed - men nu, nej
Hvis de ansætter dig, velvidende om at du er gravid - så fyre de dig sikkert inden der er gået 5 mdr - du er billig for dem at have og de giver selvfølgelig andet end graviditeten skylden for fyringen..
Lyder det som vrøvl??
Jeg vil ikke kalde det vrøvl. men tror ikke helt jeg forstår alligevel. Det er dog herligt, at du synes jeg er ung og at der er håb forude mht jobmarkedet.
Men hvorfor skulle en på 46 være mere forpligtet til at være ærlig, end en på 36?
Jeg tror ikke de ville fyre mig efter 5 måneder, hvis de ansatte mig velvidende jeg er gravid. Jeg tror de enten ville ansætte mig og acceptere, at jeg vil være væk i en periode. Eller de ville slet ikke ansætte mig overhoved.
Det er spild af alles ressourcer at ansætte mig bare for at fyre mig igen - og hvorfor skulle jeg være speciel billig arbejdskraft?
Jeg forstår, måske, hvis du mener at det sted, der har tilbudt en lntilskudsansættelse - ikke ser nogen fremtid i at ansætte mig efter de 5 måneder, hvor jeg har arbejdet næsten gratis og så skal på barsel.
Tilgengæld vil løntilskudsjobbet give mig noget på cvet fremfor at rende rundt og lave "ingenting" mens jeg er gravid. Har været ledig siden maj 2012 og har ikke mega meget erfaring efter endt akademisk uddannelse sensommer 2008! Så jeg er meget interesseret i at få mere erfaring og passe godt på mit netværk.

Anmeld