linemus skriver:
Sebastian skiftede først da han var 3,5 år, og jeg kan altså ikke helt huske, hvordan det nøjagtig gik. Han var glad for den, var selv med til at samle den og var rigtig stolt. De første aftener stod han op flere gange og kom listende nærmest snigende ind i stuen, og så grinede han bare. Jeg synes, jeg kan huske, at selvom han selv kunne kravle ud, så gjorde han det ikke om morgenen, men blev der indtil jeg kom.
Jeg tror, du skal give det nogle dage - en uge nok. Hvis du imidlertid vurderer, at hun hellere vil sove i tremmesengen, så skal hun vel bare have den tilbage. Med mindre det er fordi lillebror/søster skal have den?
Held og lykke 
- Line
Ja, det var så lyv, for jeg har lige fået at vide af en veninde i dag, der åbenbart regner bedre end mig, at Sebastian kun var 2,5 år, da han skiftede til juniorseng.
Jeg kan slet ikke forstå, at han ikke var ældre, for han var bare så stor og forstod det hele og var vildt stolt over at have samlet sengen sammen med far. Men så er det jo fint, hvis Signe og Nanna får juniorseng i julegave.
Line - der slet ikke kan forstå, at jeg blev gravid med pigerne, da "den store" lige var fyldt 2 år. Så var han jo ikke meget ældre end de er nu
Hvor blev tiden lige af??
Anmeld