Vi prøvede i nat at lade Filuca sove i juniorseng. Vi lagde henne bare som vi plejer, sagde godnat og gik ud. Vi sad og ventede på hun kom ud, nu når hun selv kunne, men hun sov bare. Imorges kom hun ind da hun vågnede og var glad. Men til middag og her til aften vil hun bare ikke sove i den.
Normalt ligger hun ude i barnevogn til middag, men lige for tiden gider hun ikke. Hun sover en time og rejser sig og sidder og snakker. Hun bliver ikke sur, men hun kan sidde der længe og kigge uden at hun kalder eller bliver sur. Så jeg opdager det ofte først efter hun var været vågen lidt tid. I tremmesengen sover hun 2 timer ca. Derfor lod vi hende sove der. For hun var overhovedet ikke frisk efter 1 time i barnevognen.
Idag da vi så prøvede juniorseng til middagslur ville hun ikke. Fint så kom hun i tremmesengen, men det var det samme. Hun var helt hysterisk og vi måtte snyde hende til at falde i søvn. Altså blive i værelset og snige os ud uden hun opdagede det. Hun skriger og skriger, hun vil gerne ligge i begge sengene, men kun når vi sidder eller står ved hende.
Jeg ved godt at det at sove fast i juniorseng ikke bare kommer sådan lige, men hvor længe tog det jer, og gik det godt fra dag 1?
Det er jo ikke meningen hun skal ligge og skrige sig i søvn, men hun vil bare ikke være der selv... Når hun går ud af juniorsengen her til aften ( ja vi kæmper nu på ca 30. minut, hvor det normalt tager 30 sek. at sige godnat ) så kommer hun ind og skriger, og når vi så går hen mod hende går hun selv ind og lægger sig, men skriger så snart vi giver antræk til at gå ud.
Jeg har jo altid været taknemlig for at hun i det mindste var nem at lægge i seng, når nu hun ikke er det barn der sover længst om morgenen. Men hold da kæft jeg er ved at blive frustreret nu hvor hun hverken gider det ene eller andet.
Christina 37+5 - og meget træt

( på trods af 2 lure i løbet af dagen

)
Anmeld