Gravid efter p-ring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

kan godt forstå det er vildt underligt.... men nogle kroppe skal bare lige ud af alle de homoner der kommer i kroppen når det er.... men ellers hvis det fortsætter som det ikke burde så må du endelig ringe til lægen

Ja det er jo også det Tror nu ikke det bliver nødvendigt at ringe til lægen. Hvis det bliver ved må jeg lige prøve at teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

AnthonsMor

Jeg tror det er din krop der er igang med at rense ud for de hormoner din p-ring har udskillet..

Da jeg stoppede med p-piller gik der 4 måneder hvor jeg kunne pletbløde midt i det hele og min mens kunne være meget forsinket eller komme før tid..

Så jeg tror det er sådan det er hos dig

Men tag da en test når dit brunlige udflåd er helt forsvundet, for HVIS du nu er gravid, så burde du kunne se det nu på en hjemmetest

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Jeg tror det er din krop der er igang med at rense ud for de hormoner din p-ring har udskillet..

Da jeg stoppede med p-piller gik der 4 måneder hvor jeg kunne pletbløde midt i det hele og min mens kunne være meget forsinket eller komme før tid..

Så jeg tror det er sådan det er hos dig

Men tag da en test når dit brunlige udflåd er helt forsvundet, for HVIS du nu er gravid, så burde du kunne se det nu på en hjemmetest

Det virker nu også som den mest sandsynlige årsag, når nu det er hormoner vi har med at gøre. Jeg var ellers lige imponeret over at "mens" kom på præcis den dag den ellers ville have gjort med ringen, men ak der blev jeg lidt snydt. Jeg giver det lige nogle dage før jeg begiver mig ud i noget test

Anmeld

25. september 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det virker nu også som den mest sandsynlige årsag, når nu det er hormoner vi har med at gøre. Jeg var ellers lige imponeret over at "mens" kom på præcis den dag den ellers ville have gjort med ringen, men ak der blev jeg lidt snydt. Jeg giver det lige nogle dage før jeg begiver mig ud i noget test

Hvis det kom som det plejer, så kan det jo godt være, at din krop stadig er lidt styret af hormonerne fra p-ringen..

Men ja, jeg synes også du skal vente nogle dage, og hvis du så får nogle graviditets symptomer, så tag evt. en test

Kan læse mig frem til, at du helst ikke vil være gravid nu? - I så fald krydser jeg fingre for, at der ikke er noget, ENDNU

Anmeld

25. september 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja det er jo også det Tror nu ikke det bliver nødvendigt at ringe til lægen. Hvis det bliver ved må jeg lige prøve at teste

jaaa men mon ikke bare det er homonerne

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Hvis det kom som det plejer, så kan det jo godt være, at din krop stadig er lidt styret af hormonerne fra p-ringen..

Men ja, jeg synes også du skal vente nogle dage, og hvis du så får nogle graviditets symptomer, så tag evt. en test

Kan læse mig frem til, at du helst ikke vil være gravid nu? - I så fald krydser jeg fingre for, at der ikke er noget, ENDNU

Ja der har du læst helt rigtigt, en graviditet ville bare slet ikke være lykken nu. Også derfor vi bare er SÅ påpasselige med at bruge den prævention.. En årgang brugte vi faktisk både p-ring OG kondom.. Heldigt nok at det så var i den periode vi oplevede at kondomet sprang. Krydser bestemt også fingrer for at graviditets symptomerne bliver på afstand. Mange tak for de krydsede fingrer

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa men mon ikke bare det er homonerne

Jo du har nok ret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.