37+3 og baby stadig i maven :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Princesspigen

Kay skriver:

den vokser da fint... ihhh savner næsten min mave nu... her er der bare blæver tilbage

tilgængæld har du din lille pige i dine arme  der er jeg misundelig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Nadia&Daniel

Det er lidt sjovt

Vi kendte heller ikke kønnet - min mand (plus svigermor og andre) troede vi fik en dreng, men min mavefornemmelse sagde en pige

Vi fik en lille PIGE  mange blev overrasket (især svigermor) og manden blev lykkelig, for han var så stolt af sin lille pige

Har stemt PIGE

Anmeld

24. september 2012

Muhmi

Gætter på dreng ...

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Nadia&Daniel skriver:

Det er lidt sjovt

Vi kendte heller ikke kønnet - min mand (plus svigermor og andre) troede vi fik en dreng, men min mavefornemmelse sagde en pige

Vi fik en lille PIGE  mange blev overrasket (især svigermor) og manden blev lykkelig, for han var så stolt af sin lille pige

Har stemt PIGE

mit dilemma er lidt at jeg har haf tfornemmelsen fra før jeg overhoved blev gravid, så om jeg kan stole på den kan jeg ikke finde ud af

men kæresten og min far har væddet så et eller andet sted ville det være fedt hvis kæresten fik ret og vi får en dreng, men tror nu altså det er en pige

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Muhmi skriver:

Gætter på dreng ...

okay

Anmeld

24. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Åårr tror jeg tænker dreng, men det er fordi du stadig har fin talje og ved mig sad mine maver helt anderledes, ligesom Sussi beskriver.

Med thea trode jeg også det blev en dreng, med scaning viste en lille fin pige.

Det bliver så spænden. Vh stine

Anmeld

24. september 2012

Kay

Princesspigen skriver:

tilgængæld har du din lille pige i dine arme  der er jeg misundelig  

hihi bare vent... du kommer til at savne maven 

Anmeld

24. september 2012

Alanda

Princesspigen skriver:

her sidste weekend fik jeg nogle små blødninger som flere af jer godt ved, fik begyndende mens smerter og fik så afvide af min jm om tirsdagen at jeg måske var i begyndende fødsel..  

fik af vide jeg sku holde mig i ro, og lave så lidt som muligt.. så det har jeg forsøgt..

jeg har stadig ind i mellem lidt mens smerter men ingen blødninger, dog en del plukveer

jeg er nu 37+3, baby er stadig i maven, og jeg er blevet lidt mere rolig idet jeg jo er over de 37+  

vægten er jeg ikke helt sikker på, men om maven måler jeg nu 105 cm, hvilke er en forøgning på 3 cm siden sidst jeg målte efter

baby værelset som var min store bekymring er nu malet færdigt og rengjordt, så nu skal møblerne rengøres og sættes ind og alle ting på plads, så inden de næste 2 døgn tror jeg jeg kan have det klart  

dog er kæresten gået igang med at male gangen som så bliver malet færdig onsdag, så baby må ihværtifal godt vente til efter der  

onsdag skal jeg os til fødsels forberedelse og op og se føde gangen så håber baby tideligst kommer torsdag

her er lidt billeder af maven /p>

billed 1 - 01/07

billed 2 - 08/09

billed 3+4 - taget idag 24/09

vi kender stadig ikke kønnet så dem der vil gætte skal være velkommen, den lille melder jo nok snart sin ankomst så vi kan dele den med jer  

jeg tror det bliver en pige, og kæresten tror det bliver en dreng

Jeg har stemt pige efter det front billede du lagde ind , for jeg har hørt at det var omvendt .. Jeg venter en dreng og min mave er over det hele lige nu .. 

21+2

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Kay skriver:

hihi bare vent... du kommer til at savne maven 

ja det tror jeg gerne  

men lige pt savner jeg nu lidt at få min krop tilbage

or nøj det gør ondt i mit underliv og mine ribben og sådan når den lille bevæger sig  og så smerterne i ryggen, puha

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Alanda skriver:

Jeg har stemt pige efter det front billede du lagde ind , for jeg har hørt at det var omvendt .. Jeg venter en dreng og min mave er over det hele lige nu .. 

21+2

okay

jeg har så en teori om at det er forskelligt fra kvinde til kvinde..

fx min mor har fået 7 børn, ved de 3 piger har hendes mave og hendes graviditets symtomer være på en måde men med de 4 drenge har de så været på en anden måde..

så man ud fra hvis man har haft en af hvert køn kun der kan bedømme det på den måde.. men ved ik om det bare er min teori

dog har 2 forskellige jm kaldt min mave for pige mave uden at tænke over det.. så om det betyder noget ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.