her sidste weekend fik jeg nogle små blødninger som flere af jer godt ved, fik begyndende mens smerter og fik så afvide af min jm om tirsdagen at jeg måske var i begyndende fødsel..
fik af vide jeg sku holde mig i ro, og lave så lidt som muligt.. så det har jeg forsøgt.. 
jeg har stadig ind i mellem lidt mens smerter men ingen blødninger, dog en del plukveer 
jeg er nu 37+3, baby er stadig i maven, og jeg er blevet lidt mere rolig idet jeg jo er over de 37+
vægten er jeg ikke helt sikker på, men om maven måler jeg nu 105 cm, hvilke er en forøgning på 3 cm siden sidst jeg målte efter 
baby værelset som var min store bekymring er nu malet færdigt og rengjordt, så nu skal møblerne rengøres og sættes ind og alle ting på plads, så inden de næste 2 døgn tror jeg jeg kan have det klart
dog er kæresten gået igang med at male gangen som så bliver malet færdig onsdag, så baby må ihværtifal godt vente til efter der
onsdag skal jeg os til fødsels forberedelse og op og se føde gangen så håber baby tideligst kommer torsdag 
her er lidt billeder af maven
/p>
billed 1 - 01/07
billed 2 - 08/09
billed 3+4 - taget idag 24/09
vi kender stadig ikke kønnet så dem der vil gætte skal være velkommen, den lille melder jo nok snart sin ankomst så vi kan dele den med jer
jeg tror det bliver en pige, og kæresten tror det bliver en dreng 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld