37+3 og baby stadig i maven :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Dreng eller pige ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.736 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Princesspigen

her sidste weekend fik jeg nogle små blødninger som flere af jer godt ved, fik begyndende mens smerter og fik så afvide af min jm om tirsdagen at jeg måske var i begyndende fødsel..  

fik af vide jeg sku holde mig i ro, og lave så lidt som muligt.. så det har jeg forsøgt..

jeg har stadig ind i mellem lidt mens smerter men ingen blødninger, dog en del plukveer

jeg er nu 37+3, baby er stadig i maven, og jeg er blevet lidt mere rolig idet jeg jo er over de 37+  

vægten er jeg ikke helt sikker på, men om maven måler jeg nu 105 cm, hvilke er en forøgning på 3 cm siden sidst jeg målte efter

baby værelset som var min store bekymring er nu malet færdigt og rengjordt, så nu skal møblerne rengøres og sættes ind og alle ting på plads, så inden de næste 2 døgn tror jeg jeg kan have det klart  

dog er kæresten gået igang med at male gangen som så bliver malet færdig onsdag, så baby må ihværtifal godt vente til efter der  

onsdag skal jeg os til fødsels forberedelse og op og se føde gangen så håber baby tideligst kommer torsdag

her er lidt billeder af maven /p>

billed 1 - 01/07

billed 2 - 08/09

billed 3+4 - taget idag 24/09

vi kender stadig ikke kønnet så dem der vil gætte skal være velkommen, den lille melder jo nok snart sin ankomst så vi kan dele den med jer  

jeg tror det bliver en pige, og kæresten tror det bliver en dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

FrkRaarup

Princesspigen skriver:

her sidste weekend fik jeg nogle små blødninger som flere af jer godt ved, fik begyndende mens smerter og fik så afvide af min jm om tirsdagen at jeg måske var i begyndende fødsel..  

fik af vide jeg sku holde mig i ro, og lave så lidt som muligt.. så det har jeg forsøgt..

jeg har stadig ind i mellem lidt mens smerter men ingen blødninger, dog en del plukveer

jeg er nu 37+3, baby er stadig i maven, og jeg er blevet lidt mere rolig idet jeg jo er over de 37+  

vægten er jeg ikke helt sikker på, men om maven måler jeg nu 105 cm, hvilke er en forøgning på 3 cm siden sidst jeg målte efter

baby værelset som var min store bekymring er nu malet færdigt og rengjordt, så nu skal møblerne rengøres og sættes ind og alle ting på plads, så inden de næste 2 døgn tror jeg jeg kan have det klart  

dog er kæresten gået igang med at male gangen som så bliver malet færdig onsdag, så baby må ihværtifal godt vente til efter der  

onsdag skal jeg os til fødsels forberedelse og op og se føde gangen så håber baby tideligst kommer torsdag

her er lidt billeder af maven /p>

billed 1 - 01/07

billed 2 - 08/09

billed 3+4 - taget idag 24/09

vi kender stadig ikke kønnet så dem der vil gætte skal være velkommen, den lille melder jo nok snart sin ankomst så vi kan dele den med jer  

jeg tror det bliver en pige, og kæresten tror det bliver en dreng

for at I når det hele

Har stamt på: PIGE ;D

Anmeld

24. september 2012

SussieThyssen

Jeg ved det ikke, for der er ingen frontalbilleder, og det er svært at sige når man iikke kan se hvordan du ser ud forfra 

Det gamle ordsprog siger, at piger bliver båret på siderne og drengene foran.
Og det har passet totalt på mig.
Timeglasfiguren har bare forsvundet på mig med pigerne, hvor imod man faktisk ikke kunne se på mig bagfra, at jeg var gravid, da jeg skulle have sønneke, det hele sad på maven.

Så...jeg har stemt blankt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

SussieThyssen skriver:

Jeg ved det ikke, for der er ingen frontalbilleder, og det er svært at sige når man iikke kan se hvordan du ser ud forfra 

Det gamle ordsprog siger, at piger bliver båret på siderne og drengene foran.
Og det har passet totalt på mig.
Timeglasfiguren har bare forsvundet på mig med pigerne, hvor imod man faktisk ikke kunne se på mig bagfra, at jeg var gravid, da jeg skulle have sønneke, det hele sad på maven.

Så...jeg har stemt blankt.

Kærligst
Sussie

det er måske ikke det bedste billedmen det er da taget forfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

FrkRaarup skriver:

for at I når det hele

Har stamt på: PIGE ;D

tak skal du have

Anmeld

24. september 2012

mortilnoahogmelina

Hmm . Mit umildbare gæt vil være en dreng . Men det er ud fra det Sussi skriver . Og du bære det hele på maven . Så flot ..

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Hmm . Mit umildbare gæt vil være en dreng . Men det er ud fra det Sussi skriver . Og du bære det hele på maven . Så flot ..

jeg har bare en eller anden fornemmelse af en pige selv

Anmeld

24. september 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

KunnKunnemMemege

jeg har bare en eller anden fornemmelse af en pige selv

Kunne meget vel være du har ret så . DE kloge siger jo kvindens intotion er rigtig

Jeg har os haft ret begge mine graviditeter

Anmeld

24. september 2012

Kay

den vokser da fint... ihhh savner næsten min mave nu... her er der bare blæver tilbage

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Kunne meget vel være du har ret så . DE kloge siger jo kvindens intotion er rigtig

Jeg har os haft ret begge mine graviditeter

de fleste mennesker i min hverdag og omgangs kræs siger os pige når de ser mig.. men nogle siger stadig dreng.. så det er godt nok spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.