Må jeg godt være lidt stolt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
LouiseVous skriver:

Uden opbakning, ros og nogle at dele med er der jo ingenting der kan lykkes.. Så super sejt gået!!!

Nej, man bliver nogle gange nødt til at dele sin glæde med andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Camillos

PT skriver:

Jeg vejede 30 kg for meget, efter jeg havde født min søn (vejede 20 kg for meget, da jeg blev gravid ).

Vægten var nogenlunde stabil efter hans fødsel til trods for, jeg ammer ham.
I sommer da jeg var på ferie, tog jeg dog ca 5 kg på på 6 uger, og det var virkelig ikke sjovt at komme hjem til

For tre uger siden besluttede jeg mig for at stoppe med at drikke cola (drak 2-3 dåser pr dag) og at spise chokolade (kunne sagtens kværne en pakke hver aften og mere til).

Jeg har ikke gjort så meget andet i forhold til at ændre min kost. Jeg spiser mindre portioner og har udskiftet min yoghurt om morgenen med havregrød, men bruger stadig sukker i min kaffe.

Motionen er jeg ikke helt kommet i gang med endnu, men jeg går da mere, end jeg plejer at gøre.

Jeg var på vægten i morges, og den var 11 kg! lavere, end da jeg kom hjem fra ferie.
Jeg er så glad og også lidt stolt, da jeg endelig føler, jeg har fået startet på min livsstilsændring, og jeg savner slet ikke de søde sager om aftenen.
Jeg drikker mit vand og spiser gulerødder eller æbler, hvis jeg trænger til noget at gnave i.

Mit tøj sidder så meget bedre nu, og min mave er der, hvor jeg har tabt det mest - det er fantastisk

Jeg ville ikke så meget med dette indlæg end at dele min glæde med jer.

Hav en god dag

Flot Sådan skal det være... vil godt være med på vognen når jeg har født Jeg tabte mig 14 kg inden jeg blev gravid og har i hvertfald rundet de første 20 kg+ nu..  så kan mærke jeg savner min gamle krop ..

Anmeld

24. september 2012

Ayasmor

Ja da.. Selvfølgelig må du være stolt! Det er simpelthen bare så godt gået Keep up det good work

Anmeld

24. september 2012

Malene76

PT skriver:

Jeg vejede 30 kg for meget, efter jeg havde født min søn (vejede 20 kg for meget, da jeg blev gravid ).

Vægten var nogenlunde stabil efter hans fødsel til trods for, jeg ammer ham.
I sommer da jeg var på ferie, tog jeg dog ca 5 kg på på 6 uger, og det var virkelig ikke sjovt at komme hjem til

For tre uger siden besluttede jeg mig for at stoppe med at drikke cola (drak 2-3 dåser pr dag) og at spise chokolade (kunne sagtens kværne en pakke hver aften og mere til).

Jeg har ikke gjort så meget andet i forhold til at ændre min kost. Jeg spiser mindre portioner og har udskiftet min yoghurt om morgenen med havregrød, men bruger stadig sukker i min kaffe.

Motionen er jeg ikke helt kommet i gang med endnu, men jeg går da mere, end jeg plejer at gøre.

Jeg var på vægten i morges, og den var 11 kg! lavere, end da jeg kom hjem fra ferie.
Jeg er så glad og også lidt stolt, da jeg endelig føler, jeg har fået startet på min livsstilsændring, og jeg savner slet ikke de søde sager om aftenen.
Jeg drikker mit vand og spiser gulerødder eller æbler, hvis jeg trænger til noget at gnave i.

Mit tøj sidder så meget bedre nu, og min mave er der, hvor jeg har tabt det mest - det er fantastisk

Jeg ville ikke så meget med dette indlæg end at dele min glæde med jer.

Hav en god dag

Du er for sej... Respekt og tillykke med vægttabet. Jeg kæmper selv med 15 kg, så ved hvordand et er. Forsat god kamp.

KH Malene

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Camillos skriver:

Flot Sådan skal det være... vil godt være med på vognen når jeg har født Jeg tabte mig 14 kg inden jeg blev gravid og har i hvertfald rundet de første 20 kg+ nu..  så kan mærke jeg savner min gamle krop ..

Ja, intet kan "ødelægge" ens krop som en graviditet - det er heldigt for ungerne, de er så dejlige, når de kommer ud, så det er det værd

Jeg har stadig en del kg at tabe, så kunne være hyggeligt at kunne følges.

Og tak

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Ayasmor skriver:

Ja da.. Selvfølgelig må du være stolt! Det er simpelthen bare så godt gået Keep up det good work

hvor er det sødt sagt

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Malene76 skriver:

Du er for sej... Respekt og tillykke med vægttabet. Jeg kæmper selv med 15 kg, så ved hvordand et er. Forsat god kamp.

KH Malene

Tusinde tak. Jeg bliver helt rørt over denne opbakning

God kamp til dig også

Mvh Pernille

Anmeld

24. september 2012

Camillos

PT skriver:

Ja, intet kan "ødelægge" ens krop som en graviditet - det er heldigt for ungerne, de er så dejlige, når de kommer ud, så det er det værd

Jeg har stadig en del kg at tabe, så kunne være hyggeligt at kunne følges.

Og tak

med min gracitets vægt skal jeg nok tabe omkring 40 kg så vil gerne følges når jeg har født

Anmeld

24. september 2012

Merii

Camillos skriver:

med min gracitets vægt skal jeg nok tabe omkring 40 kg så vil gerne følges når jeg har født

Jeg vil også følges med jer jeg har termin 30 oktober og regner med at jeg skal komme af med ca. 30 kg!!! Det er vildt puhaaa

Anmeld

24. september 2012

Faith

Dem der ikke mener du må være stolt af dig selv, er bare pisse misundelige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.