37 graviditets uge, uden mælk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Tulle28

Den kommer først når du har født- på 2., 3., eller 4. dagen typisk Ingen panik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

SAL

Anonym skriver:

hvordan fik din baby så mad? 

Det som du har indtil din mælk løber til kaldes råmælk - det er den dit barn vil leve af indtil din rigtige mælk løber til!

Anmeld

24. september 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Men hvordan skal den lille så få mad? 5 dage er godt nok lang tid 

Ja, 5 dage er heller ikke optimalt. Min løb først til så sent, da min datter ikke suttede ordentligt. Hun blev suppleret op med MME.

Men rå mælken, som er den første mælk, indeholder alle de næringstoffer, som barnet skal have. Den "rigtige" mælk løber til efter noget tid, og hurtigere jo mere barnet sutter. Barnet hjælper mælken med at løbe til.

Men råmælken er nok til barnet, de første dage. Så bare rolig Det skal nok gå

Anmeld

24. september 2012

Madam Blå

Madam Blå skriver:

Ja, 5 dage er heller ikke optimalt. Min løb først til så sent, da min datter ikke suttede ordentligt. Hun blev suppleret op med MME.

Men rå mælken, som er den første mælk, indeholder alle de næringstoffer, som barnet skal have. Den "rigtige" mælk løber til efter noget tid, og hurtigere jo mere barnet sutter. Barnet hjælper mælken med at løbe til.

(Burde lige tilføje at min datter var lille, født før termin, og havde meget gulsot, og fik derfor mælkeerstatning, da min mælk ikke løb ordentligt til)

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

den har depoter at ta fra når den bliver født .. og når du ligger barnet til brystet når du har født er det at mæleproduktionen går i gang, så barnet vil altid få lidt ved dig også indtil det er løbet helt til

det er en normal process og derfor er det heller ikke noget problem for barnet .. den skal nok få det den skal

Okay tak for svar

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Arhh så forstår jeg tak for svar

Anmeld

24. september 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Arhh så forstår jeg tak for svar

Det var så lidt

Jeg tror der står noget om det i den der libero-bog, man får ved første lægebesøg. Hvis du vil vide mere om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.