37 graviditets uge, uden mælk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Anonym trådstarter

jeg er 1 gangs gravid... hvornår begyndte jeres mælk at løbe til og komme ud?  Jeg kan få meget få dråber ud ag behhe bryster hvis jeg trykker på dem men slet ikke nok til at give et barn mad.. Er bare bange for jeg ikke kan amme.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Ditte.

Mælken løber først til når du har født

Anmeld

24. september 2012

sne190810

Hehe, rolig!

Jeg havde slet ikke mælkelækage før jeg havde født.
Og jeg ammede min datter til hun var 11 måneder.

Når du går i fødsel og føder dit barn, vil der ske forskellige processere i kroppen ift din hormonregulering, og jeg skal nok love dig for at der kommer mælk Masser af mælk.

Anmeld

24. september 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

jeg er 1 gangs gravid... hvornår begyndte jeres mælk at løbe til og komme ud?  Jeg kan få meget få dråber ud ag behhe bryster hvis jeg trykker på dem men slet ikke nok til at give et barn mad.. Er bare bange for jeg ikke kan amme.. 

Mælken løber først til efter du har født. Som regel på 2.-5. dagen efter fødslen. Så bare rolig

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

Ditte. skriver:

Mælken løber først til når du har født

Okay... men hvordan skal bebsen så overleve uden mad i den tid det tar? 

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Hehe, rolig!

Jeg havde slet ikke mælkelækage før jeg havde født.
Og jeg ammede min datter til hun var 11 måneder.

Når du går i fødsel og føder dit barn, vil der ske forskellige processere i kroppen ift din hormonregulering, og jeg skal nok love dig for at der kommer mælk Masser af mælk.

Tak det er jeg glad for..  

blev bare lige så nervøs for om jeg ville kunne amme.. fordi nogle skriver om de allerede nærmest fra uge 20 løber med mælk om natten. 

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Anonym skriver:

mit kom først rigtig ca. 3 dage efter fødslen.. inden da kunne jeg også kun presse få dråber ud

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Mælken løber først til efter du har født. Som regel på 2.-5. dagen efter fødslen. Så bare rolig

Men hvordan skal den lille så få mad? 5 dage er godt nok lang tid 

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

mit kom først rigtig ca. 3 dage efter fødslen.. inden da kunne jeg også kun presse få dråber ud

hvordan fik din baby så mad? 

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Anonym skriver:

hvordan fik din baby så mad? 

den har depoter at ta fra når den bliver født .. og når du ligger barnet til brystet når du har født er det at mæleproduktionen går i gang, så barnet vil altid få lidt ved dig også indtil det er løbet helt til

det er en normal process og derfor er det heller ikke noget problem for barnet .. den skal nok få det den skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.