kan det være sundt med panodil hver dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

anynom

Schonert skriver:

arkopunktur, vame puder, varme lange bade, kiropraktor, fysioterapeut har jeg prøvet - ikke noget af det endnu har hjulpet. 

Det eneste ind til virker er panodil. 

Der er max 3 uger tilbage inden din baby kommer ud - det værste tidspunkt (der hvor fostret er mest modtagelig) er de første 12 uger hvor det hele dannes. Lige nu er baby jo "færdigbagt" og tager bare på. Derfor tror jeg ikke på at 2-4 panodiler om dagen skader. Men ring til din læge eller jordmoder, for du får mange forskellige svar og meninger herinde Jeg kan bare fortælle dig, at jeg havde gjort det samme hvis jeg var i din situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

FruK

Det er jo ikke sundt for nogen at spise Panodil hver dag. Når baby kommer ud ville jeg heller ikke bryde mig om at skulle give den smertestillende hver dag...

Men hvis du har så ondt, er det selvfølgelig svært at undvære. Og hvis du ikke kan sove uden, kan jeg godt forstå, at det er nødvendigt.

Jeg ville dog snakke med lægen, når det er så meget - altså hver dag synes jeg er meget, det ville jeg ikke turde uden at have vendt det med "en klog".  

Jeg ville også have foreslået massage/akupunktur - det får jeg selv, men det lyder til, at du har prøvet, hvad du kan.

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Schonert skriver:

arkopunktur, vame puder, varme lange bade, kiropraktor, fysioterapeut har jeg prøvet - ikke noget af det endnu har hjulpet. 

Det eneste ind til virker er panodil. 

øv det er ikke rart

men du er 39+.. så man kan kun håbe det stopper nu her den lille kommer ud

jeg har en rygskade, min læge sagde til mig at hvis jeg skal bruge smertestilende må det kun være panodil, men man skal selvfølgelig tage dem så lidt som muligt..  

så hvis du holder det på en minimum den sidste tid, så tror jeg nok det skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.