kan det være sundt med panodil hver dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Schonert

Jeg sidder lige og tænker, kan det overhovdet være sundt få baby og mig at jeg nød til at tag panodiler få at sove. Fordi jeg har så mange smerter, når jeg ligger ned :/ ( har dem bedstemt også når jeg sidder og står på ) 

Jeg har aldrig taget panodiler, får nu. 

Er 39+3 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

anynom

Schonert skriver:

Jeg sidder lige og tænker, kan det overhovdet være sundt få baby og mig at jeg nød til at tag panodiler få at sove. Fordi jeg har så mange smerter, når jeg ligger ned :/ ( har dem bedstemt også når jeg sidder og står på ) 

Er 39+3 idag.

Når du er så langt henne tror jeg altså ikke det gør noget - men du må ikke hænge mig op på det.. Jeg tænker, at hvis du kun tager to til at sove på, så kunne det være værre

Anmeld

24. september 2012

lhn89

Jeg tror bestemt ikke at det er sundt for hverken dig eller baby at skulle have panodil hverdag! Der har været en del om det i medierne, om at det kan skade babyen. Se bl.a. her:  http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34834287:gravides-panodil-kan-skade-fostre.html

Hvor meget det er sandt eller falsk ved jeg ikke, men har du prøvet at snakke med din læge om det? 

Anmeld

24. september 2012

Schonert

JulieWH skriver:

Når du er så langt henne tror jeg altså ikke det gør noget - men du må ikke hænge mig op på det.. Jeg tænker, at hvis du kun tager to til at sove på, så kunne det være værre

Nu tager jeg også to i løbet af natten, når de andre er "brugt" op.

Anmeld

24. september 2012

Schonert

lhn89 skriver:

Jeg tror bestemt ikke at det er sundt for hverken dig eller baby at skulle have panodil hverdag! Der har været en del om det i medierne, om at det kan skade babyen. Se bl.a. her:  http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34834287:gravides-panodil-kan-skade-fostre.html

Hvor meget det er sandt eller falsk ved jeg ikke, men har du prøvet at snakke med din læge om det? 

Hold da op - det viste jeg ikke. 
Tror vist lige jeg skal sankke med lægen om det.

Mange tak få linket  

Anmeld

24. september 2012

lhn89

Schonert skriver:

Hold da op - det viste jeg ikke. 
Tror vist lige jeg skal sankke med lægen om det.

Mange tak få linket  

Det var så lidt  

Jeg husker nemlig, at det kom frem da jeg var gravid med min datter, og var derfor ret opmærksom på det dengang (da jeg heller ikke vidste det før)

Men ja, tror det bedste er at finde en løsning, sammen med lægen 

Anmeld

24. september 2012

Camulla

lhn89 skriver:

Men det er jo fostre, de taler om. Det er jo ikke et foster mere?? 

Anmeld

24. september 2012

Schonert

lhn89 skriver:

Det var så lidt  

Jeg husker nemlig, at det kom frem da jeg var gravid med min datter, og var derfor ret opmærksom på det dengang (da jeg heller ikke vidste det før)

Men ja, tror det bedste er at finde en løsning, sammen med lægen 

Det er da noget man skal være opmærksom på.

Håber jeg også vi får fundet  

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Schonert skriver:

Er 39+3 idag.

det er aldrig sundt for baby med smerte stillende..

men skal man tage smertestillende er panodiler det der er mest sundt..

du sku måske overveje noget arkopunktur, svømning, varme puder, varme bade og andet der kan lindre dine smerter

Anmeld

24. september 2012

Schonert

Princesspigen skriver:

det er aldrig sundt for baby med smerte stillende..

men skal man tage smertestillende er panodiler det der er mest sundt..

du sku måske overveje noget arkopunktur, svømning, varme puder, varme bade og andet der kan lindre dine smerter

arkopunktur, vame puder, varme lange bade, kiropraktor, fysioterapeut har jeg prøvet - ikke noget af det endnu har hjulpet. 

Det eneste ind til virker er panodil. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.