Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LR85 skriver: Nogen som kan bruge en KÆMPE pigepakke med tøj, sko, sutsko, sengetøj, strømper og alt muligt. Det er faktisk nyt og meget ikke brugt da barnet det tilhøre blev syg en måned efter fødsel og var indlagt flere måneder og derefter ikke kunne bruge tøjet. Jeg er ved at vaske det, efter det har stået i en tør/varm kælder. Det hverken lugter eller andet. Skal derefter sortere det, men den første bedroller (ud af 5) er der foreløbig over 70 stykker tøj. Men inden jeg gider tage billeder af det hele og alt det som det kræver, vil jeg høre om der er nogen der overhoved er interesseret. Når jeg har optalt alt tøjet, kan vi snakke om en god pris.
Nogen som kan bruge en KÆMPE pigepakke med tøj, sko, sutsko, sengetøj, strømper og alt muligt.
Det er faktisk nyt og meget ikke brugt da barnet det tilhøre blev syg en måned efter fødsel og var indlagt flere måneder og derefter ikke kunne bruge tøjet.
Jeg er ved at vaske det, efter det har stået i en tør/varm kælder. Det hverken lugter eller andet.
Skal derefter sortere det, men den første bedroller (ud af 5) er der foreløbig over 70 stykker tøj.
Men inden jeg gider tage billeder af det hele og alt det som det kræver, vil jeg høre om der er nogen der overhoved er interesseret.
Når jeg har optalt alt tøjet, kan vi snakke om en god pris.
Har sendt dig en besked
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkRaarup skriver: Har sendt dig en besked
Har svaret dig, så kan vi se om vi kan finde frem til noget rimeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128