Nogen som kan bruge en KÆMPE pige-pakke tøj? (ca str.50-80)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. september 2012

LR85

Nogen som kan bruge en KÆMPE pigepakke med tøj, sko, sutsko, sengetøj, strømper og alt muligt.

Det er faktisk nyt og meget ikke brugt da barnet det tilhøre blev syg en måned efter fødsel og var indlagt flere måneder og derefter ikke kunne bruge tøjet.

Jeg er ved at vaske det, efter det har stået i en tør/varm kælder. Det hverken lugter eller andet.

Skal derefter sortere det, men den første bedroller (ud af 5) er der foreløbig over 70 stykker tøj.

Men inden jeg gider tage billeder af det hele og alt det som det kræver, vil jeg høre om der er nogen der overhoved er interesseret.

Når jeg har optalt alt tøjet, kan vi snakke om en god pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

Nogen som kan bruge en KÆMPE pigepakke med tøj, sko, sutsko, sengetøj, strømper og alt muligt.

Det er faktisk nyt og meget ikke brugt da barnet det tilhøre blev syg en måned efter fødsel og var indlagt flere måneder og derefter ikke kunne bruge tøjet.

Jeg er ved at vaske det, efter det har stået i en tør/varm kælder. Det hverken lugter eller andet.

Skal derefter sortere det, men den første bedroller (ud af 5) er der foreløbig over 70 stykker tøj.

Men inden jeg gider tage billeder af det hele og alt det som det kræver, vil jeg høre om der er nogen der overhoved er interesseret.

Når jeg har optalt alt tøjet, kan vi snakke om en god pris.

hvis jeg får en pige (har termin her den 12 oktober) kunne jeg godt være interesseret hvis du stadig har det når jeg har født..

Anmeld

24. september 2012

LR85

Det lyder da rigtig super.

Så må vi se om du blir mor til en dreng eller pige.

Hvordan tror du det er bedst for dig?

Skal jeg kontakte dig eller vil du selv når du har født?

Anmeld

24. september 2012

LR85

24. september 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

jeg prøver bare at kontakte dig når jeg har født tror jeg..  men du skal ikke holde det tilbage til mig ihværtifal, for sku det blive en dreng ville det jo være syndt hvis andre var interesseret

men tænker jeg lige sender dig en privat besked med det samme så jeg kan finde dig igen

Anmeld

24. september 2012

LR85

Princesspigen skriver:

jeg prøver bare at kontakte dig når jeg har født tror jeg..  men du skal ikke holde det tilbage til mig ihværtifal, for sku det blive en dreng ville det jo være syndt hvis andre var interesseret

men tænker jeg lige sender dig en privat besked med det samme så jeg kan finde dig igen

super.

Hvis du får en pige får du VIRKELIG meget sødt tøj.

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

super.

Hvis du får en pige får du VIRKELIG meget sødt tøj.

det ville jeg ikke klage over

vi har kun købt/fået neutralt netop fordi vi ikke ved kønnet  men når den lille er kommet vil jeg gerne have noget til det køn baby nu er

Anmeld

24. september 2012

LR85

Princesspigen skriver:

det ville jeg ikke klage over

vi har kun købt/fået neutralt netop fordi vi ikke ved kønnet  men når den lille er kommet vil jeg gerne have noget til det køn baby nu er

det kan jeg godt forstå.

og fik jeg sagt a jeg har en hel pakke str 50-56 og om en måned 62 også til en dreng?? (mindst 90 stykker tøj)

kan sende dig billeder når tid er.

(har selv en dreng på 3 måneder, hvor vi skal af med hans tøj når han løbende vokser ud af det)

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

det kan jeg godt forstå.

og fik jeg sagt a jeg har en hel pakke str 50-56 og om en måned 62 også til en dreng?? (mindst 90 stykker tøj)

kan sende dig billeder når tid er.

(har selv en dreng på 3 måneder, hvor vi skal af med hans tøj når han løbende vokser ud af det)

nej det fik du ikke sagt men det lyder da mere og mere lovende

Anmeld

24. september 2012

LR85

Princesspigen skriver:

nej det fik du ikke sagt men det lyder da mere og mere lovende

hahah, ja.

Lad os snakkes ved når du har født, så ser vi hvad du har fået, og hvad du evt har lyst til a have a tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.