Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor meget søvn I andre med helt små børn får.
Jeg får ca 3, max 4 timers søvn i døgnet. Jeg sover et par timer om natten, vågner så fordi vores søn (på 2 mdr) ligger meget uroligt og sover, og jeg ligger så vågen i flere timer inden han enten falder til ro igen eller vågner og skal have mad, og så får jeg måske lige en time eller to mere inden kærestens alarm vækker os og jeg så enten står op eller ligger vågen og venter på sønnen vågner...
Det er meget sjældent han sover om dagen, så jeg kan heller ikke få nogen søvn dér...
Jeg synes efterhånden det er ved at være rigtig hårdt ikke at få mere søvn, er ofte meget svimmel og rundtosset af søvnmanglen, og har ikke nogen til lige at komme og tage drengen et par timer så jeg kan få sovet... Kæresten tager ham om aftenen når han kommer hjem, men der skal jo så laves mad og ordnes de praktiske huslige ting jeg ikke altid når i løbet af dagen...
Så af ren nysgerrighed ville jeg lige høre hvor meget I andre får sovet?...
jeg syntes det er urimligt
1 at din mand alarm vækker jer.. det må der kunne findes en løsning på så dig og sønnen fik søvn.
2. at du skal lave husligt og mad, når du realt har mere brug for at sove.
kan din mand ikke tage drengen hele weekenden så du kun ammer og ellers bare sover alt det du orker.
bruger du slynger
kan din søn ikke sove hvis i ligger sammen enten med ham på maven på sofen eller ved siden af inde i sengen?
Anmeld