Graviditetskløe!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

chael

Det mest karakteristiske er når det klør i håndflader og under fodsålerne. Der startede mit.

Og ja, det skal da undrsøges, for det kan gøre skade på den lille.

Jeg blev sat igang uge 38. For de har ikke godt af ar ligge tiden ud.

Man skal have nogle piller, jeg fik dem der hedder ursofalk, de hjalp på det.

Og du skal kontakte fødegangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

chael

Olivia's Moar skriver:

Det var bare det jeg fik at vide af lægen på Skejby, at jeg ville blive sat igang 14 dage før - og at det var normalt man blev det

Men ja ja, skidt pyt Dejligt at pillerne havde den ønskede effekt for dig !

Det kan også være, at det var fordi jeg var så langt henne i graviditeten da det blev opdaget, at jeg ville blive sat i gang (det blev opdaget i uge 34 - fødte i slutningen af uge 35), fordi pillerne ikke ville kunne nå at give den ønskede effekt ? Hmm, spekulerer lige på skrift, haha

Nej, det er også proceduren på Hillerød. Der bliver man også sat igang 14 dage før men mit var også slemt.

Anmeld

23. september 2012

Nessie

Jeg havde også graviditetskløe, men heldigvis ikke den farlige slags

Jeg fik nogle tabletter der ikke hjalp ret meget, og det gik væk lidt tid efter fødslen.
Det var ved at drive mig til vanvid, men der var desværre ikke noget at gøre ved det. Fik det på nogenlunde samme tid som dig.

Håber for dig at det snart går over

Anmeld

23. september 2012

Fenja09

Jeg fik også graviditetskløe og det var møg irriterende, men det var ikke farligt ( i mit tilfælde). Jeg måtte bare leve med det graviditeten ud, fik ikke noget for det. Nøjedes med at smøre mig godt ind i creme.

at din blodprøve er helt fin

/Fenja

Anmeld

23. september 2012

rogerrasch

Flowers skriver:

Hej alle, jeg er i uge 30, og har de sidste 2 dage kløet over hele kroppen. Nu har jeg så læst, at det skal undersøges, da det kan være leverbetinget, og til skade for barnet, hvis ikke der blir gjort noget???!

Nogen der har nogle erfaringer med dette? Hvad skade kan det have? Og i dag er det jo lørdag, kan det vente til mandag med at jeg ringer til lægen, eller skal FG kontaktes mhb behandling/blodprøver?

jeg havde graviditetskløe, mega irriterende men det var dog ikke lever betinget, men det kløede overalt specielt meget på mine lår og det gjorde det frem til 2 måneder efter fødslen :O

Anmeld

24. september 2012

Flowers

Satser osse på, at mit ikke er leverbetinget, specielt når det ikke startede på fod- og håndflade,r men bredte sig dertil... Er dog galt nok som i siger, at det irriterer gevaldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.