Loggidut skriver:
Jeg havde netop fingrene på tasterne for at oprette et nyt igen igen indlæg om den satans tremmeseng!
Tif får foden over kanten nu...og så er det virkelig farligt, jeg tør ikke rigeigt sænke den ene side, for jeg er ikke sikker på hun kan styre at komme ud af den, uden det bliver med hovedet først...og en juniorseng...ja da, meeen så har jeg ikke en skid styr på hende mere...
jeg er så frustreret over det tremmesengsproblem!
og hvor er det bare skide synd for hende, men der skete forhåbentlig ikke noget med hende?
what to do...skal man snart fjerne den seng oder was?
Sebastian gjorde også det med at sætte foden op over kanten, men kan kravlede kun ud et par gange. Ved siden af hans seng, stod der en lænestol, så den kunne han dumpe ned i uden at slå sig, så det gav lidt tryghed. Alligevel skete det kun et par gange og han fik først juniorseng, da han var 2,5. Jeg kender også en pige, der havde en stor lænestol stående ved siden af sengen, så hun selv kunne kravle op og ned og gjorde det tit (altså det var meningen hun måtte).
Og så tænker jeg nu, hvor jeg skriver det: Guuud, var han ikke ældre! Pigerne bliver jo snart 2 år, så det varer ikke længe før de skal skifte...
Line - synes tiden går alt for stærkt.
Anmeld