Bump

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

linemus

Sådan lød det inde fra soveværelset. Og det var et højt bump, der i hvert fald ikke kunne være en sut eller en bamse eller en bog, som Signes seng ellers er fuld af. Næ nej, det var Signe, der faldt ud af sengen. Uh, jeg blev forskrækket. Hun sagde selv, at hun havde slået munden, men jeg kan ikke se noget, så hun er godt nok sluppet billigt. Jeg tror, hun har trådt på en bamse og lænt sig ud over kanten, fordi hun havde tabt noget. Og så fået overballance.

Måske de alligevel skal ønske sig juniorsenge i fødselsdagsgave...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

Mary

Er hun faldet ud af tremmesengen?! 

Anmeld

22. maj 2009

linemus

Mary skriver:

Er hun faldet ud af tremmesengen?! 

Ja 

Anmeld

22. maj 2009

ka li ja

hahaha undskyld men jeg sidder og griner nu!!
jeg kan lige se hende for mig.. bump udover..
alexander har gjort det samme! det vildeste bump.. mán er lidt ræd for om de kan finde på det igen trods smerten..

håber hun har det ok og er faldet i søvn igen

Anmeld

22. maj 2009

Tynen

WHART!
Hvor vildt..
Jeg tænker faktisk også tit over hvor længe der mon går før Stella begynder at kravle udover..

Måske dette indlæg kan skubbe tanken om en juniorseng lidt tættere på?
Synes bare ikke lige jeg orker det der renden frem og tilbage endnu.. Hun ligger jo på 1. salen og sover..

Anmeld

22. maj 2009

linemus

Jeg tror ikke, hun har lært en pind, for da hun blev puttet i seng igen, trådte hun netop op på bamsen for at pege ned på Postmand Per, som hun havde tabt på gulvet.

Jeg var bange for, hun havde brækket et eller andet, men der er ikke engang en lille bule.

Anmeld

22. maj 2009

Mary

Aj, puha puha puha! Åh, kan lige se det for mig at Annika taber puden.....men hun skriger bare højere og højere efter hjælp  , så mon ikke hun bliver på sin plads.

Hvor er det væmmeligt at hun er faldet ud over kanten på den måde - det er jo en t r e m m e s e n g lille barn!!!! Det er meningen den skal holde dig bag
t r e m m e r n e !

Jeg vågnede en nat engang ved det vildeste BUMP, og det var Juliane der var røget ned ad trappen på sin halvhøje seng - puha, det var grimt! Og enormt underligt, at jeg bare instinktivt vidste at hun var røget ud af sengen selvom jeg sov. Der skete nu ikke noget, men altså!!

Nå, nu blev det lige om mig  Blev bare lige mindet om en grim oplevelse. Håber ikke Signe gør samme nummer igen.

Anmeld

22. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

WHART!
Hvor vildt..
Jeg tænker faktisk også tit over hvor længe der mon går før Stella begynder at kravle udover..

Synes bare ikke lige jeg orker det der renden frem og tilbage endnu.. Hun ligger jo på 1. salen og sover..

Jeg kan nemlig heller ikke overskue det, og bryder mig heller ikke om tanken om, at de kan stå op og gå rundt ovenpå, mens jeg sover nedenunder og ikke hører noget. Nanna ligger altid lige så stille. Jeg tror slet ikke hun kan få benet op over kanten. Signe er jo noget højere, så måske Stella er sikret lidt endnu. Man kan bare aldrig vide...

Måske skulle man lægge sådan et faldunderlag rundt om sengen 

Anmeld

22. maj 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

WHART!
Hvor vildt..

Et gitter gør i hvert fald at hun ikke kan falde ned af trappen...

Anmeld

22. maj 2009

linemus

Trold skriver:

Et gitter gør i hvert fald at hun ikke kan falde ned af trappen...

Med mindre hun lige henter en lille stol og prøver at kravle over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.