kan man teste positivt 2+5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså så vidt jeg har hørt så slår hjertet først i midt af uge 6 så derfor undrer det mig at de siger du er 5+6 

så vidt jeg kan læse slår hjertet altså omkring 5. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Anonym trådstarter

Issa skriver:

Jeg er i dag (ifølge scanning) ca 7+3, og jeg testede positiv d. 18/8.. Hvilket vil sige at jeg har testet positiv 2+4.. Såååe.. Jeg er ihvertfald gravid og alt ser fint ud.. (tror dog at jeg bliver rykket til NF)..

Tror i dit (vores) tilfælde at når man ikke er længere henne kan de simpelthen ikke se forskel på om man er 5/6/7 uger henne...

Så koldt vand i blodet

okay... jeg ved ikke om jeg burde rykke min tid hos lægen, og min NF som er sat efter min mens . altså at jeg skulle være 7+4

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

så vidt jeg kan læse slår hjertet altså omkring 5. uge

Okay min fejl så..

Anmeld

21. september 2012

cici

Jeg synes, at du skal nyde din graviditet, og lade værre med at tænke så meget over det, at du er blevet rykket tilbage. Jeg selv var til tidlig scanning, hvor jeg havde regnet ud, at jeg var 8+4. scanningen viste at jeg var 7+1. Det var en fødselslæge som scannede mig, og han fortalte, at det kan være utrolig svært at måle helt præcist, når man ikke er længere henne. Det man skal være glad for er det fine -blink. Jeg har slet ikke tænkt over det, og ganske rigtig blev jeg til nf scanningen sat lidt over 1uge frem! så beregningerne var jo helt rigtige

Anmeld

21. september 2012

L&V

Okay min fejl så..

Der rigtigt at der står det rigtig mange steder men med Laura så vi hjerteblink 5+4 mener jeg det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.