kan man teste positivt 2+5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.762 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er altså lidt forvirret. Ifølge min mens skulle jeg være 7+4 i dag. En scanning i mandags fortalte at jeg i dag kun er 5+6. Jeg pletblødte to uger efter sidste mens første dag, så ville jo ellers passe perfekt med ægløsning. Hvis jeg kun er 5+6 ville jeg have testet positiv første gang da jeg var 2+5???? er det muligt? den var svag men var slet ikke i tvivl om at der var en streg.

Er det ikke lidt underligt? er bange for at der er noget galt med baby og den ikke vokser som den skal og derfor ikke er så stor som den burde. hjertet slog heldigvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er altså lidt forvirret. Ifølge min mens skulle jeg være 7+4 i dag. En scanning i mandags fortalte at jeg i dag kun er 5+6. Jeg pletblødte to uger efter sidste mens første dag, så ville jo ellers passe perfekt med ægløsning. Hvis jeg kun er 5+6 ville jeg have testet positiv første gang da jeg var 2+5???? er det muligt? den var svag men var slet ikke i tvivl om at der var en streg.

Er det ikke lidt underligt? er bange for at der er noget galt med baby og den ikke vokser som den skal og derfor ikke er så stor som den burde. hjertet slog heldigvis.

2+5 ?? - nu jeg jo ikke læge men det tror jeg virkelig ikke kan lade sig gøre, der er ægget jo dårlig blevet befrugtet endnu

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

2+5 ?? - nu jeg jo ikke læge men det tror jeg virkelig ikke kan lade sig gøre, der er ægget jo dårlig blevet befrugtet endnu

også det jeg tænker, men ifølge scanningen er det hvad der er sket. meget mystisk.

Anmeld

21. september 2012

christina92

Anonym skriver:

Tror måske jeg ville sige til min læge at jeg allerede havde testet positiv så tidlig. Og hvis hun så siger at det ikke kan lade sig gøre, så må hun jo hjælpe med at finde ud af hvad der så foregår

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Tror måske jeg ville sige til min læge at jeg allerede havde testet positiv så tidlig. Og hvis hun så siger at det ikke kan lade sig gøre, så må hun jo hjælpe med at finde ud af hvad der så foregår

Tror jeg vil prøve at få en henvisning til en scanning til.

Anmeld

21. september 2012

Kay

min erfaring er at målene i de første uger er meget usikre... jeg blev scannet 2 gange inden nf og de rykkede mig rundt... til nf ville de rykke mig så langt tilbage at jeg ikke enganghavde haft æl den dag jeg tæstede posetiv   efter jeg gjorde opmærksom på det målte hun igen og kom med en helt anden dato der passede med jeg havde testet 4+0.... så jeg giver ik ret meget for det der.... 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

min erfaring er at målene i de første uger er meget usikre... jeg blev scannet 2 gange inden nf og de rykkede mig rundt... til nf ville de rykke mig så langt tilbage at jeg ikke enganghavde haft æl den dag jeg tæstede posetiv   efter jeg gjorde opmærksom på det målte hun igen og kom med en helt anden dato der passede med jeg havde testet 4+0.... så jeg giver ik ret meget for det der.... 

hold da op...

åh det er da bare sindssygt forvirrende altså.. vil prøve en acanning til, og se om en anden siger det samme.

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Altså så vidt jeg har hørt så slår hjertet først i midt af uge 6 så derfor undrer det mig at de siger du er 5+6 

Anmeld

21. september 2012

ModerNatur

Jeg er i dag (ifølge scanning) ca 7+3, og jeg testede positiv d. 18/8.. Hvilket vil sige at jeg har testet positiv 2+4.. Såååe.. Jeg er ihvertfald gravid og alt ser fint ud.. (tror dog at jeg bliver rykket til NF)..

Tror i dit (vores) tilfælde at når man ikke er længere henne kan de simpelthen ikke se forskel på om man er 5/6/7 uger henne...

Så koldt vand i blodet

Anmeld

21. september 2012

Kay

Anonym skriver:

hold da op...

åh det er da bare sindssygt forvirrende altså.. vil prøve en acanning til, og se om en anden siger det samme.

god ide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.