Åhh hvor han slår og niver og bider osv.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.094 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. september 2012

morethanperfect

Ja hvad pokker gør jeg 

Har en rigtig lille trodsig dreng herhjemme som bare ikke gider sin mor for tiden 

Eks. i morges da jeg havde hygget blev han sat op for at få tør ble og tøj på .. Vi sang og grinte , men pludselig gav han mig en lussing sådan ud af det blå .. Først sagde jeg : Av Oscar det gør ondt! 
Så gjorde han det igen , og jeg sagde igen det samme og at jeg blev ked af det ..
Han blev ved og ved og ved ... Så syns han ikke det var sjovt mere , så begyndte han at nive!!  Og jeg flyttede hans hånd og sagde Ae Ae i stedet for .. Men nej , så slog han og nev han mig igen ...
Jeg prøvede og aflede ham med at gi ham et kys og knus for han plejer at være så kærlig

Det fortsatte indtil han var færdig med at tage tøj på , og jeg endte med at sende en dybt ulykkelig dreng i Dagpleje .. Han gad hverken sige farvel eller noget som helst ..
Fortalte DP-moderen hvad der var sket og hun sagde bare : Ja sådan er de jo engang i mellem ...

Nøjagtig det samme skete her til aften hvor vi havde pjattet og og været i bad .. Ligeså snart han kom op og skulle ha tøj på , kunne vi starte forfra .. Nu har jeg rivemærker og bide mærker 
Jeg syns jeg har gjort det klart for ham MANGE gange det gør ondt , men han smiler bare lidt og gør det igen .. Prøver at holde hans hænder men så kan jeg jo ik gi ham tøj på .. ?? 

Hvad pokker havde i gjort ??
Tror i det er fordi han kan mærke der snart sker noget nyt herhjemme ?
Han kysser tit min mave og siger lillebror men ved ikke om han forstår det helt ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

BechHannibal

Hej Morethanperfect. Jeg ved ikke om det hjælper, men da jeg læste dit indlæg gik det op for mig jeg IKKE er den eneste. Her er det bare hår der ryger af!!! :,( Av siger jeg dig. Så sen som igår sad vi og hyggede på hendes værelse,hun sad på mit skød og far "sov" ved siden af. Pludselig tog hun fat i mit hår og rev til! Emma det gør ondt på mor , sagde jeg stille, hun kiggedecpå mig og smilte og hev til igen. Så lavede jeg et ked af det ansigt til hende , av av Emma. Jeg måtte pille hendes små fingre ad og ligge hende over på hendes far og gå ind for mig selv. Var SÅ frustreret og mangler nu en tåt hår :,( Jeg er også gravid igen, men tror ikke hun er gammel nok til at forstå det helt. Hun er halvandet. Har nogle gange tænkt om det er noget adfærd hun lærer af de store drenge i dagplejen. Eller har lært sig selv det. Synes de virker til at være meget " bestemmende" overfor hende og så bliver hun måske frustreret. Jeg synes det er sværet at sige præcis hvor de for det fra. For har også læst at i den alder kan de godt ty hurtigt til "vold"

Anmeld

20. september 2012

Skouboe

Herhjemme var den ikke gået. Mine unger får at vide at det ikke er okay, man må ikke slå/rive/bide og hvis de gør det igen, bliver de sat ned og så går jeg.

Efter et par minutter snakker vi om at årsagen til at de blev sat ned,  var fordi de gjorde xxx og det gjorde ondt på mor.

Efter 2-3 gange har de lært det.

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Skouboe skriver:

Herhjemme var den ikke gået. Mine unger får at vide at det ikke er okay, man må ikke slå/rive/bide og hvis de gør det igen, bliver de sat ned og så går jeg.

Efter et par minutter snakker vi om at årsagen til at de blev sat ned,  var fordi de gjorde xxx og det gjorde ondt på mor.

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Ja hvad pokker gør jeg 

Har en rigtig lille trodsig dreng herhjemme som bare ikke gider sin mor for tiden 

Eks. i morges da jeg havde hygget blev han sat op for at få tør ble og tøj på .. Vi sang og grinte , men pludselig gav han mig en lussing sådan ud af det blå .. Først sagde jeg : Av Oscar det gør ondt! 
Så gjorde han det igen , og jeg sagde igen det samme og at jeg blev ked af det ..
Han blev ved og ved og ved ... Så syns han ikke det var sjovt mere , så begyndte han at nive!!  Og jeg flyttede hans hånd og sagde Ae Ae i stedet for .. Men nej , så slog han og nev han mig igen ...
Jeg prøvede og aflede ham med at gi ham et kys og knus for han plejer at være så kærlig

Det fortsatte indtil han var færdig med at tage tøj på , og jeg endte med at sende en dybt ulykkelig dreng i Dagpleje .. Han gad hverken sige farvel eller noget som helst ..
Fortalte DP-moderen hvad der var sket og hun sagde bare : Ja sådan er de jo engang i mellem ...

Nøjagtig det samme skete her til aften hvor vi havde pjattet og og været i bad .. Ligeså snart han kom op og skulle ha tøj på , kunne vi starte forfra .. Nu har jeg rivemærker og bide mærker 
Jeg syns jeg har gjort det klart for ham MANGE gange det gør ondt , men han smiler bare lidt og gør det igen .. Prøver at holde hans hænder men så kan jeg jo ik gi ham tøj på .. ?? 

Hvad pokker havde i gjort ??
Tror i det er fordi han kan mærke der snart sker noget nyt herhjemme ?
Han kysser tit min mave og siger lillebror men ved ikke om han forstår det helt ..  

Jeg havde tager ham i hoved og mås og sat ham direkte ind i sengen eller ud i gangen og havde gået og lukket døren.
Færdig.
Afvisning ved negativ adfærd har den bedste effekt.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

20. september 2012

Muffin_girl

Skouboe skriver:

Anmeld

20. september 2012

Lone Jakobsen

Skouboe skriver:

Anmeld

20. september 2012

MortilElias2010

Skouboe skriver:

Anmeld

20. september 2012

morethanperfect

Skouboe skriver:

Han er jo kun snart 23 mdr.. Det ville han bare ikke forstå tror jeg 

Anmeld

20. september 2012

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Jeg havde tager ham i hoved og mås og sat ham direkte ind i sengen eller ud i gangen og havde gået og lukket døren.
Færdig.
Afvisning ved negativ adfærd har den bedste effekt.

Kærligst
Sussie 

Okay .. Men tror du han vil forstå det ?? Han er jo kun snart 23 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.