Hvad ønsker DU dig i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Guldimaven

M (: skriver:

Men hvad skulle det være? Synes det er lidt spild med tøj, make up og parfume, når jeg "kun" er 26+0 juleaften..

Ja, det kan jeg godt se.  jeg ønskede mig penge på min fødselsdag til en shoppetur når jeg havde født! Det var altså dejligt, at kunne gå ud og købe noget nyt tøj efter en graviditet.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

4kløver

Baagøe skriver:

Stopper I aldrig?

Jo Xander er den sidste.. får bare lyst engang imellem

Anmeld

29. oktober 2012

Billemyre

Jeg ønsker mig blandt andet.:
CD'en Cocktails & Crooners, lidt forskellige film, store kvadratiske scrapbøger med spiralryg til fotos, et stort lækkert grøntsags skærebræt, forskelligt makeup (gerne øko), Yves Saint Laurent parfumen Cinéma (hvis den stadig kan fås), lidt tøj, gavekort til Matas, H&M, Vero Moda, Vila o.l. og til ansigts- og fodbehandling - Samt penge til en ny cykel, en knallert og en gallakjole
Det er i hvert fald lidt af det.... Jeg glææææder mig til jul

Anmeld

29. oktober 2012

M (:

Guldimaven skriver:

Ja, det kan jeg godt se.  jeg ønskede mig penge på min fødselsdag til en shoppetur når jeg havde født! Det var altså dejligt, at kunne gå ud og købe noget nyt tøj efter en graviditet.  

Ja, synes det er lidt svært.. Jeg har heldigvis fødselsdag to mdr efter termin, så der er der igen mulighed for at ønske sig lidt (hvis det da ikke er helt slut med gaver? ).. Ellers må jeg jo ønske mig tøj som kan bruges unefterog umiddelbart efter graviditeten - og det blir nok ikke sidste barn

Anmeld

29. oktober 2012

Lone Jakobsen

uhh indtil videre har jeg ikke fundet på andet end:

saftkoger

et umage par serien på dvd (har kun første sæson)

en cykel

og det er sørme lidt et problem da jeg også har fødselsdag i december. så må se om jeg ikke kan finde på noget.

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

Benjamins'mor skriver:

... Ja som overskriften siger - hvad ønsker DU dig i julegave?

Indtil videre ønsker jeg mig en symaskine og desperate housewives sæson 8.

Hehe tøj tøj og mere tøj, og måske nogle sko :p

Er elendig til at få købt det til mig selv så tror virkelig det kunne være godt at få lidt i julegave

Ellers ønsker jeg at det bliver muligt at den del af svigerfamilien vi skal holde jul med siger go for at min mor og lille bror må komme med til jul hos dem ^^

Anmeld

29. oktober 2012

Benjamins'mor

Lone Jakobsen skriver:

uhh indtil videre har jeg ikke fundet på andet end:

saftkoger

et umage par serien på dvd (har kun første sæson)

en cykel

og det er sørme lidt et problem da jeg også har fødselsdag i december. så må se om jeg ikke kan finde på noget.

Min kæreste har 1 ønske.
Gavekort til tøj.

Og han har fødselsdag 5 dage efter jul.

Anmeld

29. oktober 2012

Benjamins'mor

Chel1992 skriver:

Hehe tøj tøj og mere tøj, og måske nogle sko :p

Er elendig til at få købt det til mig selv så tror virkelig det kunne være godt at få lidt i julegave

Ellers ønsker jeg at det bliver muligt at den del af svigerfamilien vi skal holde jul med siger go for at min mor og lille bror må komme med til jul hos dem ^^

Jeg har ønsket lidt gavekort.

Er ikke så dårlig til at købe tøj til mig selv hvis jeg har fået gavekort.

Men hvis ikke, ja så køber jeg altid bare til sønnike i stedet, det ender det altid med. Hehe ups.

Har dog aldrig ønsket tøj i julegave, for synes det er træls hvis ikke man kan lide det eller hvis man ikke kan passe det.

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

Benjamins'mor skriver:

Jeg har ønsket lidt gavekort.

Er ikke så dårlig til at købe tøj til mig selv hvis jeg har fået gavekort.

Men hvis ikke, ja så køber jeg altid bare til sønnike i stedet, det ender det altid med. Hehe ups.

Har dog aldrig ønsket tøj i julegave, for synes det er træls hvis ikke man kan lide det eller hvis man ikke kan passe det.

sandt så gavekort er nok mere holdbare :p

har bare virkelig brug for tøj og er utrolig god til at bruge penge på katten eller kærestens pige :p så når jeg endelig vil have noget til mig selv er der ikke flere penge at købe tøj for :p

Anmeld

29. oktober 2012

Benjamins'mor

Chel1992 skriver:

sandt så gavekort er nok mere holdbare :p

har bare virkelig brug for tøj og er utrolig god til at bruge penge på katten eller kærestens pige :p så når jeg endelig vil have noget til mig selv er der ikke flere penge at købe tøj for :p

Hehe, ønsk gavekort til en butik hvor du hverken kan købe noget til katten eller hans pige. Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.