Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Haha, mon manden går med til den?
Haha, mon manden går med til den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Hehe .Synes også selv det er svært at finde ønsker, med lillemanden er det intet problem.
Hehe .Synes også selv det er svært at finde ønsker, med lillemanden er det intet problem.
Benjamins'mor skriver: Giver dig ret, men selvfølgelig bare en tanke
Giver dig ret, men selvfølgelig bare en tanke
Ja, og kan jeg ikke finde på andet er det da også en lækker ting at have liggende!
4kløver skriver: Jaa. Men ks november sidste år og det siges man skal vente 2 år og der er jeg for gammel.
Jaa. Men ks november sidste år og det siges man skal vente 2 år og der er jeg for gammel.
Oh, no, what to do?
4kløver skriver: Nej her ønsker de sig legetøj
Nej her ønsker de sig legetøj
Benjamins'mor skriver: ... Ja som overskriften siger - hvad ønsker DU dig i julegave?Indtil videre ønsker jeg mig en symaskine og desperate housewives sæson 8.
... Ja som overskriften siger - hvad ønsker DU dig i julegave?Indtil videre ønsker jeg mig en symaskine og desperate housewives sæson 8.
Et fast arbejde!
M (: skriver: Kigger lige med, for jeg er altid totalt blank, når jeg skal skrive ønskesedler.. I år vil jeg være gravid til jul, så de ting jeg normalt ønsker (tøj, make up, parfume) vil ikke være specielt aktuelle netop der (og skal først føde i april, så det er læææænge det skal ligge ubrugt), men synes også det er kedeligt at få babyting den sidste jul, hvor der vil være gaver til MIG..
Kigger lige med, for jeg er altid totalt blank, når jeg skal skrive ønskesedler..
I år vil jeg være gravid til jul, så de ting jeg normalt ønsker (tøj, make up, parfume) vil ikke være specielt aktuelle netop der (og skal først føde i april, så det er læææænge det skal ligge ubrugt), men synes også det er kedeligt at få babyting den sidste jul, hvor der vil være gaver til MIG..
N1 skriver: Hvad med smykker?
Hvad med smykker?
Uh, det kunne da godt være en mulighed..
MortilElias2010 skriver: Et fast arbejde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128