Hvad ønsker DU dig i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.622 visninger
68 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Benjamins'mor

... Ja som overskriften siger - hvad ønsker DU dig i julegave?

Indtil videre ønsker jeg mig en symaskine og desperate housewives sæson 8.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

M (:

Benjamins'mor skriver:

Kigger lige med, for jeg er altid totalt blank, når jeg skal skrive ønskesedler..

I år vil jeg være gravid til jul, så de ting jeg normalt ønsker (tøj, make up, parfume) vil ikke være specielt aktuelle netop der (og skal først føde i april, så det er læææænge det skal ligge ubrugt), men synes også det er kedeligt at få babyting den sidste jul, hvor der vil være gaver til MIG.. 

Anmeld

20. september 2012

4kløver

En baby til
Har ingen ønsker i år.

Anmeld

20. september 2012

M (:

4kløver skriver:

En baby til
Har ingen ønsker i år.

Haha, mon manden går med til den? 

Anmeld

20. september 2012

Benjamins'mor

M (: skriver:

Kigger lige med, for jeg er altid totalt blank, når jeg skal skrive ønskesedler..

I år vil jeg være gravid til jul, så de ting jeg normalt ønsker (tøj, make up, parfume) vil ikke være specielt aktuelle netop der (og skal først føde i april, så det er læææænge det skal ligge ubrugt), men synes også det er kedeligt at få babyting den sidste jul, hvor der vil være gaver til MIG.. 

Hvad med en masse gavekort, så kan du gå ud og forkæle dig selv med en masse nye ting når du har født?
Det kan godt være der er længe til april, men når man lige har født vil det være rart at kunne forkæle sig selv. Bare en tanke

Anmeld

20. september 2012

2721

Ingenting er ikke på gave med nogen

Anmeld

20. september 2012

Benjamins'mor

4kløver skriver:

En baby til
Har ingen ønsker i år.

Hehe .
Synes også selv det er svært at finde ønsker, med lillemanden er det intet problem.

Anmeld

20. september 2012

LilleLene

Benjamins'mor skriver:

en masse kage-bage-ting

og så en ny kæreste (lige nu er han billigt til salg )

Anmeld

20. september 2012

M (:

Benjamins'mor skriver:

Hvad med en masse gavekort, så kan du gå ud og forkæle dig selv med en masse nye ting når du har født?
Det kan godt være der er længe til april, men når man lige har født vil det være rart at kunne forkæle sig selv. Bare en tanke

Det ville da være lækkert at kunne forkæle sig selv efter, men synes også det er en lidt "flad" fornemmelse at åbne gavekort..  Det på trods af, at jeg elsker at have et gavekort, når jeg en sjælden gang tager på shopping..  

Anmeld

20. september 2012

Benjamins'mor

M (: skriver:

Det ville da være lækkert at kunne forkæle sig selv efter, men synes også det er en lidt "flad" fornemmelse at åbne gavekort..  Det på trods af, at jeg elsker at have et gavekort, når jeg en sjælden gang tager på shopping..  

Giver dig ret, men selvfølgelig bare en tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.