Hvor meget træner du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

merichs

come2 skriver:

Jeg træner 3 gange om ugen og går 4 km om dagen

Jeg tænker over hvad jeg spiser,dog ikke i weekenderne.

Jeg har tabt knap 10 kg på et år.

Flot vægttab  Min datter er født 10-10-10 og på ca 1½ år tabte jeg lidt over 20 kg af de 31 jeg tog på, men så gik det ellers bare i stå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

merichs

Kloster skriver:

Ja det tænkte jeg også. Jeg elsker bare overlår, men jeg må for eftertiden nøjes med det tørre brystkød... Det er der ikke så mange kcal i.

Det kan nu også smage meget godt 

Anmeld

23. september 2012

1977

Profilbillede for 1977
merichs skriver:

Jeg mangler 6,5 kg for at komme ned på min "før-graviditet-vægt". Jeg sørger, så vidt muligt, for at spise begrænset antal kalorier og så er jeg i fitness ca 1½ time 2 gange i ugen. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få presset mere træning ind pga arbejde (har skiftende arbejdstider) og familien skal jo også "passes".

Hvor meget træner og spiser du? Og hvordan er dit vægttab i forhold til?

Jeg har er gået i hård træning  Jeg har tabt 7,7 kg indtil nu og skal tabe 10 kg mere inden januar.

Jeg spiser på normale "ikke aktive dage" 1250 kalc om dagen. Jeg cykler på arbejde 4 dage om ugen (har 9,7 km hver vej) og går til zumba 2 gange om ugen. Jeg cykler til zumba (8,2 km hver vej). De dage jeg træner, spiser jeg 2000 kalc.

Anmeld

23. september 2012

merichs

Jeanne skriver:

Jeg har er gået i hård træning  Jeg har tabt 7,7 kg indtil nu og skal tabe 10 kg mere inden januar.

Jeg spiser på normale "ikke aktive dage" 1250 kalc om dagen. Jeg cykler på arbejde 4 dage om ugen (har 9,7 km hver vej) og går til zumba 2 gange om ugen. Jeg cykler til zumba (8,2 km hver vej). De dage jeg træner, spiser jeg 2000 kalc.

Tillykke med dit vægttab  

Det lyder jo egentlig meget fornuftigt med det motion du får

Anmeld

11. oktober 2012

Den lykkelige

Primært er det crosstrainer, cykel og løb. Har de sidste par uger skåret ned på min styrketræning.

Du er nok ret i at der skal mere træning til for at give vægttab, men så må jeg nok leve med de ekstra kilo 

Altså her er jeg lidt uenig
Hvis du ikke kan finde tid til mere træning kan du også godt uden.. bare sæt kalorierne derefter.. Kender mange som har tabt sig udelukkende ved at ændre kosten.. fordi de ikke gad lave motion.. det gik langsommere ja, men man kan!
Men ellers så brug din familie tid, med noget aktivt.. det gør jeg herhjemme hvis jeg ikke kan nå træning.. om torsdagen går vi til familie gymnastik.. ellers så sætter jeg krudtuglen bag på cyklen eller i cykel trailer/joggeren også bare derudaf.. eller en lang gå tur i skoven eller noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.