Hvor meget træner du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. september 2012

merichs

Jeg mangler 6,5 kg for at komme ned på min "før-graviditet-vægt". Jeg sørger, så vidt muligt, for at spise begrænset antal kalorier og så er jeg i fitness ca 1½ time 2 gange i ugen. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få presset mere træning ind pga arbejde (har skiftende arbejdstider) og familien skal jo også "passes".

Hvor meget træner og spiser du? Og hvordan er dit vægttab i forhold til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

La´chrissen

Jeg tænker lige at hvis træning skal være med til at give vægttab skal du op på flere gange om ugen og gerne længere tid før det virker som slankende.
Hvad træner du? For du skal jo have en masse fedt forbrændende træning hvor pulsen kommer op, som en gang spinning, samtidig hvor du styrketræner.

Kan det bruges til noget? Kosten kan jeg ikke hjælpe dig med, men du skal jo indtage kalorier efter den vægt du vil ende på.

Anmeld

20. september 2012

merichs

La´chrissen skriver:

Jeg tænker lige at hvis træning skal være med til at give vægttab skal du op på flere gange om ugen og gerne længere tid før det virker som slankende.
Hvad træner du? For du skal jo have en masse fedt forbrændende træning hvor pulsen kommer op, som en gang spinning, samtidig hvor du styrketræner.

Kan det bruges til noget? Kosten kan jeg ikke hjælpe dig med, men du skal jo indtage kalorier efter den vægt du vil ende på.

Primært er det crosstrainer, cykel og løb. Har de sidste par uger skåret ned på min styrketræning.

Du er nok ret i at der skal mere træning til for at give vægttab, men så må jeg nok leve med de ekstra kilo 

Anmeld

20. september 2012

Koen.

Jeg går ud til køleskabet og tilbage til sofaen ca 10 gange om dagen

Ej du kender min dårlige humor marlene, vil bare sige klø på

Anmeld

20. september 2012

Kloster

Jeg får desværre ikke motioneret så meget, som jeg gerne ville, men jeg skal jo også leve livet ved siden at kost og motionen

Men jeg får løbet 10 km 2 x ugl. Håber altid på at kan få presset 5-10 km mere ind en af dagene, men det kan sjældent presses ind.

Så går jeg ca 2 x ugl med æ hund. Det er 4-5 km.

Også prøver jeg at få presset et par cykelture ind på 5-10 km.

Motionen ved mig er også vigtigt mentalt, da jeg bruger det til at koble af og smide tanker og bekymringerne af på vejen. Arbejder på pl.hjem og er ret presset/hængt op hver dag.

Men det der giver mig vægttab er kosten. Jeg er aktiv på en side, hvor jeg tæller kcal. Og den hjælper mig med mit vægttab.

Min kost giver udslag på min vægt, hvor motionen giver udslag på min krop. Og alt ialt skulle det jo gerne give mig en tilfredshed i mit spejl engang

Anmeld

20. september 2012

merichs

tanja. skriver:

Jeg går ud til køleskabet og tilbage til sofaen ca 10 gange om dagen

Ej du kender min dårlige humor marlene, vil bare sige klø på

Haha Du er sgu skøn Tanja 

Anmeld

20. september 2012

merichs

Jeg får desværre ikke motioneret så meget, som jeg gerne ville, men jeg skal jo også leve livet ved siden at kost og motionen

Men jeg får løbet 10 km 2 x ugl. Håber altid på at kan få presset 5-10 km mere ind en af dagene, men det kan sjældent presses ind.

Så går jeg ca 2 x ugl med æ hund. Det er 4-5 km.

Også prøver jeg at få presset et par cykelture ind på 5-10 km.

Motionen ved mig er også vigtigt mentalt, da jeg bruger det til at koble af og smide tanker og bekymringerne af på vejen. Arbejder på pl.hjem og er ret presset/hængt op hver dag.

Men det der giver mig vægttab er kosten. Jeg er aktiv på en side, hvor jeg tæller kcal. Og den hjælper mig med mit vægttab.

Min kost giver udslag på min vægt, hvor motionen giver udslag på min krop. Og alt ialt skulle det jo gerne give mig en tilfredshed i mit spejl engang

Jeg har aldrig prøvet at tælle kalorier som sådan, synes det virker så uoverskueligt, men holder mig generelt fra de søde sager og fed mad 

ELSKER at dyrke motion, men har som sagt ikke afsindig meget tid til det 

Anmeld

20. september 2012

2børn2

merichs skriver:

Jeg mangler 6,5 kg for at komme ned på min "før-graviditet-vægt". Jeg sørger, så vidt muligt, for at spise begrænset antal kalorier og så er jeg i fitness ca 1½ time 2 gange i ugen. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få presset mere træning ind pga arbejde (har skiftende arbejdstider) og familien skal jo også "passes".

Jeg er lige begyndt på at følge Zuzkana på youtube. Hun laver korte programmer af 15-30 min varighed, med høj intensitet og styrke.

Det fungerer for mig for jeg kan lave det derhjemme når ungerne er puttet eller lige laver noget andet. Jeg kan lave det 7 gange om ugen eller jeg kan lave det når det lige passer ind..

Derudover er jeg også begyndt at dyrke noget yoga derhjemme.. og det virker for mig..

Tæller ikke kalorier men tænker over hvad jeg putter i munden...

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

merichs skriver:

jeg har simpelthen ikke tid til at træne særlig meget ved siden af job og skole det bliver kun til en enkelt løbetur om ugen, men tilgengæld cykler jeg så frem og tilbage til job som er 6 km hver vej og til og fra skole der er 11 km hver vej så jeg for alligevel cyklet 104 km om ugen

nu hvor jeg er gravid går jeg ikke hårdt til værks for at tabe mig mere ( er gået fra 79,9 til 65,1) nu det mest bare for at prøve at holde vægtøgningen lidt nede

Anmeld

20. september 2012

merichs

2børn2 skriver:

Jeg er lige begyndt på at følge Zuzkana på youtube. Hun laver korte programmer af 15-30 min varighed, med høj intensitet og styrke.

Det fungerer for mig for jeg kan lave det derhjemme når ungerne er puttet eller lige laver noget andet. Jeg kan lave det 7 gange om ugen eller jeg kan lave det når det lige passer ind..

Derudover er jeg også begyndt at dyrke noget yoga derhjemme.. og det virker for mig..

Tæller ikke kalorier men tænker over hvad jeg putter i munden...

Det kan da være jeg lige skal prøve at kigge på det Zuzkana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.