Hvor meget træner du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

merichs

FrkZier skriver:

jeg har simpelthen ikke tid til at træne særlig meget ved siden af job og skole det bliver kun til en enkelt løbetur om ugen, men tilgengæld cykler jeg så frem og tilbage til job som er 6 km hver vej og til og fra skole der er 11 km hver vej så jeg for alligevel cyklet 104 km om ugen

nu hvor jeg er gravid går jeg ikke hårdt til værks for at tabe mig mere ( er gået fra 79,9 til 65,1) nu det mest bare for at prøve at holde vægtøgningen lidt nede

Det er da alligevel en slat km du får cyklet 

Tillykke med maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkZier

merichs skriver:

Det er da alligevel en slat km du får cyklet 

Tillykke med maven 

ja det kom også lidt bag på mig da jeg lige lade tallene sammen :p - og det jo kun til arbejde og skole, cykler også til veninder osv osv så for da rørt mig lidt alligevel hehe

TAAK !!

Anmeld

20. september 2012

Mor til Ella

Jeg mangler 6,5 kg for at komme ned på min "før-graviditet-vægt". Jeg sørger, så vidt muligt, for at spise begrænset antal kalorier og så er jeg i fitness ca 1½ time 2 gange i ugen. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få presset mere træning ind pga arbejde (har skiftende arbejdstider) og familien skal jo også "passes".

Hvor meget træner og spiser du? Og hvordan er dit vægttab i forhold til?

Jeg har motionscykel hjemme, der cykler jeg 40 min hver dag, kan jeg motivere mig til ved hjælp af en god bog

Derefter tager jeg 150 mavebøjninger og lidt benøvelser

Det hele tager ca en time....

Og så har jeg stående arbejde, hvor der bliver gået en del.

Og gåture med barnevogn og hund tæller jo også

Mad prøver jeg for så vidt at indtage mindst muligt inden aftensmad, da jeg har svært ved ikke at overspise om aftenen Så der gemmer jeg lidt ekstra kalorier til. Ikke at jeg ikke spiser før aften, men vælger noget der ikke tager så voldsomt på bugettet....

Jeg indtager ca 1400 kalorier om dagen, på den måde taber jeg ca 1-1,5 kg om ugen.

Tror du må skrue lidt op for motionen Ved godt det er svært at finde tiden....

Anmeld

20. september 2012

merichs

Mor til Ella skriver:

Jeg har motionscykel hjemme, der cykler jeg 40 min hver dag, kan jeg motivere mig til ved hjælp af en god bog

Derefter tager jeg 150 mavebøjninger og lidt benøvelser

Det hele tager ca en time....

Og så har jeg stående arbejde, hvor der bliver gået en del.

Og gåture med barnevogn og hund tæller jo også

Mad prøver jeg for så vidt at indtage mindst muligt inden aftensmad, da jeg har svært ved ikke at overspise om aftenen Så der gemmer jeg lidt ekstra kalorier til. Ikke at jeg ikke spiser før aften, men vælger noget der ikke tager så voldsomt på bugettet....

Jeg indtager ca 1400 kalorier om dagen, på den måde taber jeg ca 1-1,5 kg om ugen.

Tror du må skrue lidt op for motionen Ved godt det er svært at finde tiden....

Kan godt være jeg skal indfinde mig med at veje det jeg gør  Det er nu heller ikke fordi jeg er overvægtig, men det kunne nu være rart at komme ned på sin "gamle" vægt 

Anmeld

20. september 2012

Kloster

merichs skriver:

Jeg har aldrig prøvet at tælle kalorier som sådan, synes det virker så uoverskueligt, men holder mig generelt fra de søde sager og fed mad 

ELSKER at dyrke motion, men har som sagt ikke afsindig meget tid til det 

Der findes utallige mange skjulte kcal i maden.

Fx fik jeg i går 1 enkelt kyllingeoverlår på kun 147 gr. Det kostede lige 298 kcal. Og det var kun får 1 stykke kød.

Man skal finde netop dén løsning, der er bedste til én selv. Jeg er bare total overrasket over, hvor mange skjulte kcal der er i maden, når man netop tror, det er så sundt.

Anmeld

20. september 2012

Mor til Ella

merichs skriver:

Kan godt være jeg skal indfinde mig med at veje det jeg gør  Det er nu heller ikke fordi jeg er overvægtig, men det kunne nu være rart at komme ned på sin "gamle" vægt 

Ja, der er nu noget psykisk ved at komme ned på startvægten

Ellers vil jeg da anbefale zumba

Anmeld

20. september 2012

come2

merichs skriver:

Jeg mangler 6,5 kg for at komme ned på min "før-graviditet-vægt". Jeg sørger, så vidt muligt, for at spise begrænset antal kalorier og så er jeg i fitness ca 1½ time 2 gange i ugen. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få presset mere træning ind pga arbejde (har skiftende arbejdstider) og familien skal jo også "passes".

Hvor meget træner og spiser du? Og hvordan er dit vægttab i forhold til?

Jeg træner 3 gange om ugen og går 4 km om dagen

Jeg tænker over hvad jeg spiser,dog ikke i weekenderne.

Jeg har tabt knap 10 kg på et år.

Anmeld

20. september 2012

merichs

Kloster skriver:

Der findes utallige mange skjulte kcal i maden.

Fx fik jeg i går 1 enkelt kyllingeoverlår på kun 147 gr. Det kostede lige 298 kcal. Og det var kun får 1 stykke kød.

Man skal finde netop dén løsning, der er bedste til én selv. Jeg er bare total overrasket over, hvor mange skjulte kcal der er i maden, når man netop tror, det er så sundt.

Hold da fast, det var alligevel mange kaloriet i et stk kylling 

Anmeld

20. september 2012

merichs

Mor til Ella skriver:

Ja, der er nu noget psykisk ved at komme ned på startvægten

Ellers vil jeg da anbefale zumba

Jeg har før danset hiphop og showdance, det var god motion  Men pga mine skiftende arbejdstider nu, kan det ikke rigtig hænge sammen 

Anmeld

20. september 2012

Kloster

merichs skriver:

Hold da fast, det var alligevel mange kaloriet i et stk kylling 

Ja det tænkte jeg også. Jeg elsker bare overlår, men jeg må for eftertiden nøjes med det tørre brystkød... Det er der ikke så mange kcal i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.