? til jer i forhold :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2009

Fam. Madsen

Da jeg første gang møde min mand, tænkte jeg   "ja ja det her bliver ikke til noget"  men efter noget tid hvor vi havde skreven sammen om mødes nogen gang fandt jeg ud af at jeg kunne snakke med ham om alt og han satte ikke spørsmåls tegn ved min sær hedder eller hvis jeg sagd noget dumt. og på den måde fandt jeg ud af at det her skal nok blive til noget for det er manden jeg har ledt efter.. godt nok var han ikke fotomodel men han har hjerte på den rigtige sted og det var det jeg forelsket mig og har været det lige siden

det blev lidt langt men ja kort sagt så tog det noget tid enden jeg fandt ud af at min mand er manden i mit liv...

men nyd du din flirt med ham også må tiden jo vise om han er manden i dit liv eller ikke.... tag en dag af gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

little-star

fandt ret hurtig ud af at det bare sku være os - havde bare den der fornemmelse i maven med det samme, at der bare var nogt specielt ovr ham.

jeg har lært så meget efterhånden at man altid ska lytte til sin mave - hovedt er gerne for fornuftigt og hjertet for blødt, men maven har altid ret, så prøve at mærke efter hvordan du egentlig har det inderst inde når du tænker på ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.