For os tog det ca. 5, før vi blev kærester.
Jeg møde min mand gennem min søns far, da de begge arbejde på Bornholmstrafikken, på det tidspunkt ventede jeg Simon, så det var ikke andet end at vi bare snakkede hammer godt sammen.
Vi mødtes et par gange og drak kaffe, sammen med vores respektive partnere og min mand fik da også sin datter i mellem tiden. Så var der en lang periode hvor vi ikke snakke sammen og jeg startede i en butik, hvor min mands x arbejde.. På den måde fant jeg ud af at de var gået fra hinanden og jeg tænkte på hvordan han mon havde efter brudet, skal lige siges at jeg aldrig har kunnet med hans x og omvendt.
En aften, var jeg så i byen med nogle veninder og ja der stod han så, han var ved at bestille en øl, i baren der ikke var åben

Så jeg råber Tommy, hen vende sig om, ja så hængte han ud med mig og veninderne reste af natten.
Vi udvekslede nr. og snakke så samme efter, var i byen et par gange.. den sidste gang var jeg godt klar over at jeg var blevet forelsket i ham, ik skide smart når jeg var i et forhold.. Og ja han var jo heller ikke interesseret i mig.. Den sidste aften, vi var i byen sammen, havde jeg ikke lydt til at tage hjem, jeg ville heller blive hos ham, men jeg tog hjem.. hvor vi så sad og skrev på msn efterfølgende, to katte om den varme grød.. Han spurgte mig så lige ud om jeg var forelsket i ham og ja, det kunne jeg jo ikke benægte. tror der gik 14 dages tid, hvor vi snakkede meget frem og tilbage om hva vi skulle gøre ved det, men jeg var ikke klar til at gå fra min søn far, men kunne heller ikke give slip på Tommy, det ende med at Tommy sage nu skifter jeg nummer, for jeg kan ikke det her længer, jeg troede ikke på ham, men jo en dag så havde han sgu gjort det.
Der gik så ca. halvandet år, før jeg så ham igen, lidt utroligt når vi bor på denne lille ø som vi gør... På det tidspunkt var jeg gået fra min søns far og var sammen med en anden... Vi stod så og skulle tanke benzin, og pludslig ser jeg Tommy komme kørende fra arbejde, på den anden side af vej og den bølge der gik igennem mig kan ikke beskrives, der blev jeg klar over at jeg ikke var færdig med ham. kort tid efter gik jeg og min daværende kæreste hvert til sig, jeg havde på daværende tidspunkt fået et nervøst sammen brud, så jeg gik til psyk...
En dag da jeg skulle til samtale, var jeg inpulsvi og smed et brev i Tommys brevkasse, havde udersøgt om han stadigvæk boede samme sted

på sedlen stod der følgende :
Hej Tommy.. Ved ikke om du hader mig, men jeg savner at snakke med dig og vores venskab.. Jeg er ikke sammen med Tim længer!!! Ungerne og jeg bor alene i Tejn. Håber at høre fra dig Kh Selina og ja så mit nummer.
Og ja så var det så bare at vente... Han kunne jo have ny fået ny kæreste m.m
Men halvanden time sener, kom der en sms... Jeg tror ikke på du om Tim er gået fra hinanden..
Nå men for at gøre det her lidt lange indlæg ikke alt for langt så, Gik det meget strækt der fra.. Nu et år efter er vi gift og lykkelige.. og vi er sikker på at det skal være os resten af livet... Tiden var bare ikke til det før..